Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Zet dan gewoon een custom joystick op je bureau.
Hij heeft hyperspin voor elkaar dat moet ik m geven.
maar als je er dan toch voor gaat zou ik andere buttons en sticks en een groter scherm pakken.
Ben bij deze gast thuis geweest. Goeie kerel, maar Hyperpsin is niet helemaal af, lijkt allemaal goed, maar cker niet in orde. Veel dingen werken wel, maar resolutie niet goed en uberhaupt geen filters voor scanlines e.d.
Natuurlijk zijn zijn creaties sowieso voor de Gallery of shit, maar dat is een kwestie van smaak
Waarom gaan ze altijd de fout in bij de controlpanels?! De Player 2 stick zit in de 1 player buttons.... zo moeilijk is dat toch niet om zelf te bedenken....
Hij heeft vaker aparte mame cabs te koop. kijk maar is bij al zijn videos.
Hij had toen een bartop met een laptop er in. En die was wel slim gemaakt.
maar mij te duur. een orginele cab kost niet zoveel meer.
Zou ook hebben gekozen voor een bredere base. Een scherm dat even groot is als de CP staat qua design mooier, en zeker een andere lay-out wat betreft buttons en stick.. dat kan nooit lekker spelen met 2 players.
Apart dat hij aangeeft Hyperspin niet bij te voegen, maar geen problemen lijkt te maken van alle roms die hij erbij levert.
Lijkt me trouwens wel cool om zo je eigen kast te bouwen en met Hyperspin bezig te zijn. Dat tweede staat nog eens op het programma.
Alsof er echt iemand €750,- heeft geboden, yeah right.
Hekel aan als mensen op hun eigen adds bieden of dat laten doen door vrienden/familie.
Ik geef nog geen €7,50 voor dat gedrocht.