What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hall of Game , nieuwe arcade in Tilburg

OneEye

Arcade Local
Geloof het of niet, maar er is naast het nozomi game center NOG een arcade bijgekomen in Nederland.

http://www.facebook.com/speelhal

De opening was op 12 juni, en ik wonende in Tilburg wist helemaal van niks :)
Mijn verbazing was dan ook groot toen ik afgelopen weekend naar Snowwhite and the huntsman ging en ik
langs een splinternieuwe arcade kwam, en in de opwinding nog net geen onschuldige voorbijgangers omver reed.
 
OneEye":j3dt9gn9 said:
Geloof het of niet, maar er is naast het nozomi game center NOG een arcade bijgekomen in Nederland.

http://www.facebook.com/speelhal

De opening was op 12 juni, en ik wonende in Tilburg wist helemaal van niks :)
Mijn verbazing was dan ook groot toen ik afgelopen weekend naar Snowwhite and the huntsman ging en ik
langs een splinternieuwe arcade kwam, en in de opwinding nog net geen onschuldige voorbijgangers omver reed.

ja cool he :) die hal was 2 juni geopend en ik moet er ook nog een keer naartoe :P alleen kom ik er niet aan toe :(
 
Toevallig ben ik afgelopen week op bezoek geweest in deze arcade en ben ik zeer gastvriendelijk ontvangen door de eigenaar.

Een verslag hiervan kun je lezen op; www.retrokings.nl
 
Ik had nooit maar dan ook écht nooit verwacht dat ik krap één maand na mijn artikel voor Retrokings.nl – over het verdwijnen van de arcadehallen – nu alweer op mijn woorden moet terugkomen! Een arcadehal in Nederland! Ja, je leest het goed, een arcadehal in Nederland en dan ook nog een spiksplinternieuwe.

Dacht daar heel even dat het toch over het NGC ging...
 
Ken":1v87zquq said:
Ik had nooit maar dan ook écht nooit verwacht dat ik krap één maand na mijn artikel voor Retrokings.nl – over het verdwijnen van de arcadehallen – nu alweer op mijn woorden moet terugkomen! Een arcadehal in Nederland! Ja, je leest het goed, een arcadehal in Nederland en dan ook nog een spiksplinternieuwe.

Dacht daar heel even dat het toch over het NGC ging...

Ik maak ook graag een stukje over het NGC hoor Ken! Met alle plezier!
 
Afgelopen zondag hebben we een video gemaakt in de Hall of Game te Tilburg. Zowel beeld- en geluidskwaliteit zijn niet van hoge kwaliteit vanwege slechte apparatuur, maar hier gaan we op korte termijn verandering inbrengen. Het geeft in ieder geval wel een indruk van wat er zo al in de hal te vinden is!

De video is hier te bekijken:

http://retrokings.nl/retrokings-samen-m ... #more-4217
 
CvS2 cab in nl en dan moet het zo ver van mij af liggen. Zal zeker eens langs komen als ik in de buurt ben.

Zijn er altijd fightinggame spelers in de arcade of moet dat nog een beetje groeien? En is het 1 euro = 2 credits?
 
Chapddr":2awotbje said:
CvS2 cab in nl en dan moet het zo ver van mij af liggen. Zal zeker eens langs komen als ik in de buurt ben.

Zijn er altijd fightinggame spelers in de arcade of moet dat nog een beetje groeien? En is het 1 euro = 2 credits?

Kom nou gewoon naar het NGC. Paar kilometer verder, en alles freeplay. En een rijke fighting community (dutchnoobz) die regelmatig bij ons zijn.

:-)
 
Chapddr":2yd795ii said:
CvS2 cab in nl en dan moet het zo ver van mij af liggen. Zal zeker eens langs komen als ik in de buurt ben.

Zijn er altijd fightinggame spelers in de arcade of moet dat nog een beetje groeien? En is het 1 euro = 2 credits?

Er zijn inderdaad behoorlijk wat fightinggames en ook behoorlijk wat fanatieke spelers. Je koopt coins voor 1 euro en daarmee krijg je 1 credit. Al krijg je bij sommige games 2 credits! Meer info vindt je op hun website.
 
Cageman":1q9rux9d said:
Ben je zakelijk verbonden aan die speelhal, Peet?

Hé Arjan, nee hoor. Ik ben op geen enkele manier zakelijk verbonden aan Hall of Game. Ik ben er alleen een paar keer geweest voor Retrokings.nl en we doen samen wat dingen / activiteiten. Maak je geen zorgen..Ik heb al met Ken contact gehad en waarschijnlijk komen we binnenkort langs om een videoverslag te maken over het NGC. Hoe meer aandacht voor arcade - hoe beter :D
 
Peet1979":21mtuxmm said:
Cageman":21mtuxmm said:
Ben je zakelijk verbonden aan die speelhal, Peet?

Hé Arjan, nee hoor. Ik ben op geen enkele manier zakelijk verbonden aan Hall of Game. Ik ben er alleen een paar keer geweest voor Retrokings.nl en we doen samen wat dingen / activiteiten. Maak je geen zorgen..Ik heb al met Ken contact gehad en waarschijnlijk komen we binnenkort langs om een videoverslag te maken over het NGC. Hoe meer aandacht voor arcade - hoe beter :D

Super! Was ook geen verwijt hoor, vroeg me oprecht af hoe de vork in de steel zit. retrokings=cool :-)
 
Cageman":1npzmnx8 said:
Peet1979":1npzmnx8 said:
Cageman":1npzmnx8 said:
Ben je zakelijk verbonden aan die speelhal, Peet?

Hé Arjan, nee hoor. Ik ben op geen enkele manier zakelijk verbonden aan Hall of Game. Ik ben er alleen een paar keer geweest voor Retrokings.nl en we doen samen wat dingen / activiteiten. Maak je geen zorgen..Ik heb al met Ken contact gehad en waarschijnlijk komen we binnenkort langs om een videoverslag te maken over het NGC. Hoe meer aandacht voor arcade - hoe beter :D

Super! Was ook geen verwijt hoor, vroeg me oprecht af hoe de vork in de steel zit. retrokings=cool :-)

TOF, thanks! :D
 
Ik woon in limburg dus beide zijn heel ver voor mij. Misschien volgend jaar als ik op kamers ga is NGC wel een optie :) Daarnaast vind ik 1 euro de credit voor vechtspellen overpriced. 2 voor 1 euro is veel beter, desnoods 3 voor 2. Probleem is meestal dat je met zo'n hoge prijs geen vaste klanten lokt omdat iedereen dan liever het gewoon thuis op de console. Vind het jammer. Achja.
 
Back
Top