Whitevillage":38dvcsjj said:Had het wel verwacht... Anders hadden ze nog grotere tekorten gehad.
Ken":237g8oio said:Surprise Surpriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise, wie serieus dacht dat de Europese launch rond dezelfde tijd als de Japanse en Amerikaanse zou zijn is echt ignorent.
Whitevillage":d3schj5h said:Ik was sowieso niet van plan om meteen de PS3 op de launch te halen. Sony kennende is er qua software weinig boeiends en zitten er hier en daar genoeg mankementen aan. Pas anderhalf jaar later zal het boeiender worden. Dit had ik zelf tenminste bij de PS2.
En verder altijd lachen die fanboys die het steeds weer goed proberen te praten. :]
Rano":3hxqs9yk said:In de hele US zijn er tot en met 31 december slechts 400.000 consoles beschikbaar. No way jose dat een Europeaan er eentje kan bemachtigen (of je moet lappen natuurlijk).
Rano":1z9cf2bc said:Whitevillage":1z9cf2bc said:Ik was sowieso niet van plan om meteen de PS3 op de launch te halen. Sony kennende is er qua software weinig boeiends en zitten er hier en daar genoeg mankementen aan. Pas anderhalf jaar later zal het boeiender worden. Dit had ik zelf tenminste bij de PS2.
En verder altijd lachen die fanboys die het steeds weer goed proberen te praten. :]
Precies. Dat heb ik dus ook met de Xbox 360. Straks komt eindelijk dan Gears of War. Ik denk dat ik tegen kerst een Xbox 360 haal. Daar zijn nu wel een aantal vette games voor te krijgen. De PS3 haal ik ergens in 2007 wel. Als MGS4, VT3, VF5, GTHD of DMC4 uit is.
Precies hetzelfde eigenlijk. Sides dat ik geen PS2 heb.Gameholic":269exaqm said:Achja het is allemaal wat met die musthaves van de PS3.
Ikzelf ben meer dan tevreden met het huidige en toekomstige aanbod mbt de 360 en dadelijk de Wii. En dan maar te zwijgen over al die toppers die ik tot op heden nog niet heb kunnen ervaren... Ik krijg de laatste tijd ook steeds meer trek om die Cube toppers en andere PS2 toppers eens te kopen die ik altijd heb laten liggen.
Kortom, de PS3 komt voor mij voorlopig toch niet gelegen... en ook in maart moet ik de balans opmaken. Want ook dan kan ik misschien nog wel even een jaartje wachten.