What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GZ: JAP XBOX

Trailblazer

1CC Aspirant
Joined
Jan 8, 2009
Messages
775
Reaction score
0
Location
Breda - NL
Gents, ik ben op zoek naar een Japanse Xbox met iig voeding. Heb er wat voorbij zien komen hier maar nooit mn slag geslagen helaas. Begin meer en meer n shmps te bewegen en dan is een Aziaat in huis wel handig. Dat regiolock/vrij begint me nu wel een beetje de keel uit te hangen en ik wil gewoon orderen als er weer zo'n mooie titel wordt gereleased ;)

Grt Erik
 
Psykick had er een te koop dacht ik. PM 'm ff zou ik zeggen.
 
Ik gooi deze maar weer eens omhoog. Mocht er iemand zijn die er vanaf wil, here's your man!
 
Ik heb een Japanse Premium Xbox 360 (met harde schijf) en 33 games.
Zit er aan te denken 'm weg te doen, maar dan wel incl. de 40 inch plasma scherm (voor vertical goodness).
Voor pics van de (hier vertical staande)plasma check:
viewtopic.php?f=11&t=2811

Zal dus niet echt goedkoop worden, maar dan ben je wel in 1 keer klaar.
Mocht je interesse hebben doe 's een bod.

Incl. de volgende games, allen compleet en in prima staat:

CAVE:

Musihime sama Futari
Raiden IV
Death Smiles
Death Smiles 2
Espgaluda 2
Dodonpachi Dai ou Jou Black Label Extra
Ketsui
Dodonpachi Dai Fukkatsu

Goede games:

Street Fighter IV
Bayonetta
Ridge Racer 6
Biohazard 5
Ninja Gaiden 2
Blazblue

Iets minder bijzondere games:

Perfect Dark Zero Limited Edition
Burnout Revenge
Blue Dragon
Enchant Arm
Ninety Nine Nights
Final Fantasy XI Online
Project Gotham Racing 3
Top Spin 2
Ghost Recon Adv. Warfight
Battlefield Bad Company
Oblivion (Elder Scrolls IV)
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Carbon
Need for Speed Pro Street
Battlefield 2
NBA 2K8
Fifa 06
Fifa 07
Fifa 08
 
waar zit je aan te denken.
Ik ben ook nog zoekende.

trailblazer800 heeft natuurlijk eerste keus.
 
Ik zou de xbox graag overnemen en evt de (meeste) cave titels. Mocht dit tot de mogelijkheden behoren dan hoor ik graag maar begrijp ook als je alles in 1 keer kwijt wilt.
 
Heb je er even een PM over gestuurd Trailblazer.
 
Back
Top