What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GYPSYQUEEN EN VWBABE GETROUWD. Vandaag voor pride dordrecht.

vwbabe84

Cabinet Dweller
Vandaag zijn wij getrouwd voor 24 uur met elkaar. Voor sommige van jullie was wel duidelijk dat wij gek zijn op elkaar. Vandaag konden wij trouwen voor 24 uur voor de kerk. Er is een gayfestival in Dordrecht.
Vanavond gaan we ook stappen in Bibelot naar Pink clinic.
Dat wordt gezellig.



 
Jaaah het was echt super, best 24 hours ever!!!

Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties en positieve reacties
:D
 
Wij scheiden op papier maar niet in ons hart. En als het volgend jaar weer kan gewoon nog een keer. We hebben een leuke nacht gehad nu lekker aan het uitgaren. :lol:
 
Cageman":2g01ek16 said:
Lachen dit :)

Lesbienne voor een dag? Of is Ratson nu vrijgezel ;-)?
Ik was al lesbisch voordat ik met Ratson ging maar heb toch besloten bij hem te blijven en dat is nu al 13 jaar.
Vond het wel erg leuk om te trouwen op deze manier. Maar voor ons is het na 24 uur niet voorbij. We hebben 5 uurtjes geslapen na het stappen.
 
Ratson gaf je niet weg voor die dag???

Wel enorm leuk om te doen lijkt me, al zie ik mezelf nog niet voor 24 uur in het huwelijk treden met een van mijn mannelijke vrienden.
Met mijn vrouwelijke vriendin ben ik al 10 jaar getrouwd. :D :D :D :D :D
 
Da Dude":3d7jl2hg said:
Ratson gaf je niet weg voor die dag???

Wel enorm leuk om te doen lijkt me, al zie ik mezelf nog niet voor 24 uur in het huwelijk treden met een van mijn mannelijke vrienden.
Met mijn vrouwelijke vriendin ben ik al 10 jaar getrouwd. :D :D :D :D :D

Ik zou eigenlijk getuige zijn, vandaar dat Byron haar weggaf.
Ja heren, ik heb een goed leven.
 
13 jaar is inderdaad wel wat meer dan 1 dag :D Kennen jij en GypsyQueen elkaar dan ook al zo lang?
 
Back
Top