What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Guilty Gear XX:Slash

Ken

High Score Hunter
Ik ben gisteren even wezen kijken bij de nieuwe versie van Guilty Gear in de arcade hal. Het is gewoon GGXX, maar dan met Slash erachter en een paar nieuwe (doch niet kinderachtige) toevoegingen.

Zo kon ik enkele nieuwe levels zien, waaronder een kerk die er echt bizar heftig uit zag en een gestrandde locomotief die in brand stond.
A.B.A en Order Sol zijn de nieuwe characters.
A.B.A is een grietje die je met een soort grote sleutel te lijf gaat, echt weer lekkere vage Sammy characters dus zoals we bij GG gewend zijn.
shim.gif
Order Sol, waar moet ik beginnen...
Een van de meest heftige gamecharacters allertijden is nu nog zieker geworden. Nieuwe moves, veel heftigere artwork, het is gewoon de perfecte Sol Badguy geworden. Er stonden maar liefst 32 kasten in de kelder van Club SEGA, wie nu nog beweert dat 2d fighting dood is mag van mij een enkeltje naar de maan nemen.
 
lijkt mij een leuke titel, maar ik kan ook niet ontkennen dat ik GG fan ben. Het is ten minste een serie die wat aan innovaite doe in vergelijking met de steetfighters en de KOF- en van deze wereld. A.B.A lijkt mij een coole character, waar staat die afkorting voor?

btw. enkeltje maan komt eraan, want ik geloof dat een russiche maatschappij en Virgin bezig zijn met het opzetten van een ruimtelijndienst voor 'gewone' mensen.

edit

ik heb nog wat plaatjes gevonden en het ziet er toch wel erg sweet uit










 
Het is ten minste een serie die wat aan innovaite doe in vergelijking met de steetfighters en de KOF

Wat zeg je.. Street Fighter geen innovatie? Het verschil tussen Street Fighter 2 en Street Fighter 3:Third Strike is zo groot. Ik ben geen fan van Street Fighter 2, maar Street Fighter 3: Third Strike is echt een wereld van verschil in vergelijking met 1,2, Alpha, Ex.

Wat vernieuwing betreft bij GG, balans tunen hoort altijd, en die nieuwe characters zien e rwel ok uit.
 
A.B.A lijkt mij een coole character, waar staat die afkorting voor?

ABA is net zoals elk ander GGX personage, afgeleidt van een bekende pop/rockgroep. Ga maar na waar ABA is van afgeleid. ;)

Met ABA heb ik al kunnen spelen in het ohzo teleurstellende Isuka. Ik ben ook daarom meer benieuwd naar Holy Order Sol.
 
DAY":3fgzhk0e said:
lijkt mij een leuke titel, maar ik kan ook niet ontkennen dat ik GG fan ben. Het is ten minste een serie die wat aan innovaite doe in vergelijking met de steetfighters en de KOF- en van deze wereld. A.B.A lijkt mij een coole character, waar staat die afkorting voor?

btw. enkeltje maan komt eraan, want ik geloof dat een russiche maatschappij en Virgin bezig zijn met het opzetten van een ruimtelijndienst voor 'gewone' mensen.

edit

ik heb nog wat plaatjes gevonden en het ziet er toch wel erg sweet uit











Er mooie screens! Vooral de eerste is om te kwijlen imo =D !
 
Thanks Whitvillage, Isuka heb ik nog nooit gespeeld, daarom was ik nog niet bekaend met haar en ABA, now makes sense.

loempiavreter":2feeg3z4 said:
Het is ten minste een serie die wat aan innovaite doe in vergelijking met de steetfighters en de KOF

Wat zeg je.. Street Fighter geen innovatie? Het verschil tussen Street Fighter 2 en Street Fighter 3:Third Strike is zo groot. Ik ben geen fan van Street Fighter 2, maar Street Fighter 3: Third Strike is echt een wereld van verschil in vergelijking met 1,2, Alpha, Ex. KOF


ok je hebt in dit opzicht gelijk. Ik doelde meer op de vergelijking per serie. heb je een SF alpha gespeeld, dan lijken de andere alpha's wel erg op elkaat, afgezien wat gfx verbetering en een paar characters erbij. En in mijn opzicht lijkt w impact erg veel op third strike.

btw. SUper streetfighter 2 was toch een geweldig spel, vooral met die muziek.
 
Waarom is Guilty Gear Isuka dan zo teleurstellend?
Ik dacht juist dat dit wel een leuke titel was voor de PS2
 
Het gameplay systeem van Isuka slaat nergens op.
Je hebt om het simpel te zeggen een knop extra waarmee je steeds je karakter de andere kant op moet draaien, het werkt gewoon voor geen meter.

Het wordt tijd voor een compleet nieuwe Guilty Gear, dat is een ding wat zeker is.
 
Ken":10f4obnv said:
Het gameplay systeem van Isuka slaat nergens op.
Je hebt om het simpel te zeggen een knop extra waarmee je steeds je karakter de andere kant op moet draaien, het werkt gewoon voor geen meter.

Het wordt tijd voor een compleet nieuwe Guilty Gear, dat is een ding wat zeker is.

Ik heb zelf alleen nog maar Guilty Gear X mogen spelen en dit spel vond ik persoonlijk geweldig, maar ik kan ze nergens vinden om te kopen
 
Als je imports kunt draaien, zou ik je natuurlijk altijd een Guilty Gear game (welke dan ook) kunnen opsturen.
 
Ken":i6nzqowx said:
Als je imports kunt draaien, zou ik je natuurlijk altijd een Guilty Gear game (welke dan ook) kunnen opsturen.

Ik heb een PS2 (PAL) met HDD, dus ik kan import spellen via mijn pc erop plaatsen, of een ps2 (jap) moet een leuke prijs zijn momenteel
 
Back
Top