What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Guilty Gear XX #Reload (PSP)

Rano

TATE Mode Pilot
Ik ben op Darkstalkers Chronicle: TCT uitgekeken. Ik wil nu wel eens een vette fighter voor de PSP proberen. Guilty Gear XX #Reload is in Japan al uit. Wat ben ik daar voor kwijt bij jou?
 
40 euro + 5 euro verzendkosten.

psp-guilty-gear-reload-jap.jpg
 
Ik heb dit spel, maar jongens wat is dit een enorm gaaf spel!

Heerlijke snelle Guilty Gear actie zoals ik verwacht had.
Ziet er trouwens ook nog is enorm goed uit op de PSP
 
Bellerophon":c94mp4xc said:
Ik heb dit spel, maar jongens wat is dit een enorm gaaf spel!

Heerlijke snelle Guilty Gear actie zoals ik verwacht had.
Ziet er trouwens ook nog is enorm goed uit op de PSP

Review het voor ons!
Ik wil weten hoe vet ie is!
 
Ik hoop dat ie nog in het westen wordt uitgebracht... en anders bestel ik hem hier wel :)
 
Ken, vandaag terug van vakantie en wat lag er voor kadootje in mijn brievenbus? :P

Echt supervet! Foto's:

gg01.jpg


gg02.jpg


gg03.jpg


Heb em voor de rest nog niet gespeeld maar dat komt deze week al.
 
Dat ziet er wel erg gaaf uit. Tijd dat ik ook een PSP ga aanschaffen. Wat kost een PSP daar Ken?
 
Er is in het Nozomi Community Store gebeuren ergens al een topic waar iemand dat vraagt.. moet je daar even kijken!
 
Je hebt gelijk, 250 euro. Play-Asia biedt 'em aan voor 250 dollar, helaas verzenden ze die niet naar europa :(
 
Maar ken zegt 250 euro ipv dollar, en ik prefereer het laatste :P
 
Fantus":1wg5h6du said:
Je hebt gelijk, 250 euro. Play-Asia biedt 'em aan voor 250 dollar, helaas verzenden ze die niet naar europa :(

Sinds wanneer is dat dan? Ik bestel al jaren van alles bij P-A en heb nog nooit mee gemaakt dat ze iets niet naar Europa verzenden.
 
Hhmmm, ik wilde een regel copieren van de Play Asia site, maar die staat er niet. Hoe dan ook, Sony heeft een rechtzaak tegen Lik-Sang gewonnen m.b.t. de PSP import. Ik ging er vanuit dat Play Asia hierdoor ook gedwongen werd om de verkoop aan buitenlanders te stoppen. Misschien moet ik het gewoon proberen.

Edit

Geprobeerd, en dit is het resultaat:

You have items in your cart that can not be sent to your location. Please remove the item(s) in question and proceed to checkout again.
 
Fantus":36fvu09y said:
Hhmmm, ik wilde een regel copieren van de Play Asia site, maar die staat er niet. Hoe dan ook, Sony heeft een rechtzaak tegen Lik-Sang gewonnen m.b.t. de PSP import. Ik ging er vanuit dat Play Asia hierdoor ook gedwongen werd om de verkoop aan buitenlanders te stoppen. Misschien moet ik het gewoon proberen.

Edit

Geprobeerd, en dit is het resultaat:

You have items in your cart that can not be sent to your location. Please remove the item(s) in question and proceed to checkout again.

WTF?! Kan je dan ook geen JAP games meer bestellen van P-A.com of is het enkel de hardware?
 
Back
Top