What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GTA V Online

Mart

Puzzle Mastermind
Okee, het is officieel. Vanaf september houdt mijn sociale leven op te bestaan !

 
Gruwelijke game wordt dat. Ben benieuwd hoe ze content zullen blijven aanbieden. Rockstar kennende komt dat wel goed.
 
Nou niet alleen mijn sociale leven. Ik heb 2 kids die nu al uitkijken om die game te spelen.
Ik de missies, en zij gewoon stadje verkennen, politie pesten, maar wat een game.

IV was het voor mij niet, maarja GTA 3 had ik dat ook, de lokatie was minder. Vice City (vooral) en San andreas, hadden een betere locatie. Zon zee en geweld.

Komt ie eigenlijk ook naar de Ps4 en Xbox One???
 
Da Dude":3w3w5u7i said:
Nou niet alleen mijn sociale leven. Ik heb 2 kids die nu al uitkijken om die game te spelen.
Ik de missies, en zij gewoon stadje verkennen, politie pesten, maar wat een game.

IV was het voor mij niet, maarja GTA 3 had ik dat ook, de lokatie was minder. Vice City (vooral) en San andreas, hadden een betere locatie. Zon zee en geweld.

Komt ie eigenlijk ook naar de Ps4 en Xbox One???

Dat zijn tot nu toe alleen nog maar geruchten.
 
Pfff, ken je dat je duizend dingen wil zeggen, maar dat er alleen maar een zucht uitkomt? Nou dat!
 
Ja, man, hoe vet zou het zijn om met een stel Nozomi-gasten ff een bank te overvallen ofzo....
 
Mart":27dkm2x0 said:
Ja, man, hoe vet zou het zijn om met een stel Nozomi-gasten ff een bank te overvallen ofzo....
En dan foto's maken van de overval en op facebook zetten: Dolletjes.
 
De GTA games zijn altijd met veel geruchten en screenshots altijd aant hypen. Zo ook deze.
GTA komt hier alleen maar mee weg omdat iedereen met smart wacht op de volgende.
Gelukkig heeft GTA het nog altijd voor elkaar te krijgen om imo. een vette game neer te zetten. ook al is het meer van hetzelfde.

Maar wees niet bang dat we hier PU style uren kunnen bakkelijen over 1 screenshot die uitgediept wordt.
 
Mart":2v5ut0lh said:
Ja, man, hoe vet zou het zijn om met een stel Nozomi-gasten ff een bank te overvallen ofzo....

Gaat het hier nog altijd over GTA V online? 8)
 
Back
Top