Da Dude":3w3w5u7i said:Nou niet alleen mijn sociale leven. Ik heb 2 kids die nu al uitkijken om die game te spelen.
Ik de missies, en zij gewoon stadje verkennen, politie pesten, maar wat een game.
IV was het voor mij niet, maarja GTA 3 had ik dat ook, de lokatie was minder. Vice City (vooral) en San andreas, hadden een betere locatie. Zon zee en geweld.
Komt ie eigenlijk ook naar de Ps4 en Xbox One???
En dan foto's maken van de overval en op facebook zetten: Dolletjes.Mart":27dkm2x0 said:Ja, man, hoe vet zou het zijn om met een stel Nozomi-gasten ff een bank te overvallen ofzo....
Mart":2v5ut0lh said:Ja, man, hoe vet zou het zijn om met een stel Nozomi-gasten ff een bank te overvallen ofzo....