Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Has, heb je al enig idee hoeveel er ongeveer bij komt aan shipping en invoer ?
wordt het een 20 ft of een 40 ft?
Zullen de schermen passen in Astro ? de semi-curved lijken geschikt voor Blast City?
Het zal een 20ft. worden hoogstwaarschijnlijk. Die semi curved lijkt me geschikt voor de meeste cabs. Zal mss wel hier een daar een klein beetje aanpassing nodig zijn, maar veel andere keus hebben we niet.
Verzending en invoer weet ik nog niet, maar zal niet heel hoog zijn en wellicht kan ik ook nog als het te weinig is op een aantal pallets plaatsen. Laten we het nog even aankijken. Ik ga hoe dan ook meer monitoren dan gepland aanschaffen, want ze beginnen echt schaars te worden, niet leuk meer!
19", 20" en 21" was vrugâh gebruikelijk, maar wel specifiek per game, dus je kunt niet zomaar een 19" vervangen door een 21", niet vanwege de techniek, maar vanwege de ruimte in de cab.
Ik zou ze dan nodig hebben voor een Pacman en Mappy cab. Als je Andre zou kunnen vragen, graag.
En ruimte in de cab, duidelijk. Bezel aanpassen dus en kijken of de neck voldoende ruimte heeft, als de monitor een slagje te groot is, of mis ik dan nog iets?
Ook voor Hasan..... die 26" en 29" voor Aero en nac, daarvan past de neck ook in de cab?
Heb ooit eens een foto gezien van een nac waarvan de achterkant open was en daar stak de neck dan uit, zal ns vragen dacht ik dus
Curve zal idd net ff anders wezen maar een Nac bezel aanpassen/opvullen is natuurlijk goed te doen, zeker wanneer je cab daarmee gered wordt van overlijden.
Ik wil denk ikk ook wel een reserve monitor en chassis combo hebben voor mijn new astro city(s). Als ik maar zeker weet dat het (eenvoudig) gaat passen...
Shit man, wel een beetje geschrokken van wat die gasten allemaal na kunnen maken.... echt bijna alles is ' op zijn chinees'! Die cabs zijn volgens hun allemaal NEW, zo ook bv Virtua Cop 2.... gaan ze die echt nog in elkaar zetten en opsturen?
Is een prima sinterklaas verlanglijstje zeg !!!
Die grote machines vallen me mee qua prijs, een nieuwe outrun 2 voor die prijs ?????
(zou daar een ander besturing systeem inzitten)
Moest toch maar eens gaan sparen en mijn garage uitruimen ...
Nee Ronnie, maar weinig aanmeldingen voorlopig en heel druk met NGC af te krijgen. Ik ga denk ik over 3 weken grote bestelling plaatsen sowieso, dus dan kan je meebestellen. Dan weet ik ook precies wat ik nog mis aan spullen in het NGC. Nog eventjes wachten