What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Groupbuy Hong Kong *FINAL UPDATE LAATSTE PAGINA*

Status
Not open for further replies.

Psykick

Loop Survivor
Guys,

Ik ga weer eens allemaal dingen uit Hong kong bestellen waar je op mee zou kunnen liften. Je voordeel is dat de verzendkosten erg laag zullen zijn en je ook geen invoer e.d. hoeft te betalen.

Denk hieraan even aan de volgende dingen :

Neo Geo multi carts
??? - in - 1 carts
Atomiswave copy carts
Buttons
Sticks
Jamma kabels / verlengkabels
Voedingen
Padhacks
JAMMA converters
Video up/downscale kaartjes
etc. etc.

Kijk voor referentie bij Excellentcom en hou ook ongeveer die prijzen aan. Als er iets is dat je wil, laat het me dan weten en ik geef je dan wel mijn prijs.

Ik ga er niet zo lang mee wachten en verwacht ook dat als je wat wil je snel handelt en ook geld op mijn PP kan overmaken, zodat ik het straks allemaal ineens kan betalen. Ik hou voor nu even een week aan en sluit dit eind volgende week.

Cheers,

Hasan

Hi Has,

Ik wil een 60 in 1 bordje, een 161 in 1 MVS, 10 (28 pin) fingerboards en een Jamma loom. Laat ff weten wat het kost, incl verzendkosten.

Gr, Patrick

Hey zijn de rumble Fish 2 en Guilty Gear X al als atomiswave copy card uit? en wat kosten die?
En hebben ze evt zo'n Dreamcast omzet board (om je DC in een Cab te hangen. Arjan had er 1).

Hey jongens, door enorme drukte ben ik er helaas nog niet helemaal aan toegekomen en zal ik het met een week verlengen. Daarna gaat ie los ;)

Cheers,

Hasan

nindo":2pafafbw said:
Sanwa, 30mm, 4 paars 4 rood.

Maar eerlijk gezegd maakt de kleur mij niet uit. :p

Maar goed dat kleur niet uit maakt want paars bestaat niet in OBSF30 ;)

nindo":2y2s5n94 said:

Ik zie toch echt paars :P

Yup, die moet je vooral kopen als je paars wilt. Geloof me dat dat violet of donket blauw is volgens sanwa zelf.

Zo hebben ze ook een primeur met licht grijs:
SP_B306.jpg

Een primeur met rood/bruin:
SP_B348.jpg

Een primeur met licht bruin :
SP_B339.jpg

Het zijn gewoon slechte foto's en bij violet hebben ze ook nog eens paars erbij gezet terwijl de echte kleur niet in de buurt komt van paars.
Suit yourself.

Ja, maar ik loop even een beetje over in het werk en allerlei andere dingen. Nog een klein beetje geduld ;)

Zo ik ga dit nu maar afronden en zal iedereen die wat heeft besteld vandaag of morgen een berichtje sturen met de kosten ;)

Nog bedankt en je hoort wel zodra het binnen is :)

Status
Not open for further replies.
Back