What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Group Buy] Any Coin V2! replacement Arcade Coin Mechs!

K405

Candy Cab Regular
Iemand interesse in een Any Coin V2? Prijs: €5.92

0000019_any-coin-v2-replacement-arcade-coin-mechs_300.jpeg

Misschien interessant om een groupbuy te organiseren? Als we een hele partij tegelijk bestellen dan zijn we zeker de sjaak met invoerrechten dus ff kijken of het wel zinvol is om het met ze alle tegelijk te doen. De verkoper is vanaf 1 augustus beschikbaar dus tot die tijd kun je je wensen hier kwijt.

Arcade,

I am currently out of town until August 1st. I will be able to give you a total at that time.

Sorry for the Inconvenience.

--
Brien King
President, ClassicSoft, LLC

• waiwainl 3x donkerblauw anders zwart
    Sp33dFr34k 1x zwart

Graag 3. Kleur donker blauw en anders zwart.

Iemand een idee of dit in NAC en Windt past?

En als hij lage waarde zet heb je geen invoer kosten.

Sp33dFr34k":30gi7x9p said:
Weet je zeker dat deze in candy cabs passen? Ze hebben het er niet echt over op hun site:

Nee, daarom vraag ik het ook :)
Anders mail ik die knakker wel even.

waiwainl":3hujajbn said:
Graag 3. Iemand een idee of dit in NAC en Windt past?

En als hij lage waarde zet heb je geen invoer kosten.

Misschien interessant om een groupbuy te organiseren? Als we een hele partij tegelijk bestellen dan zijn we zeker de sjaak met invoerrechten dus ff kijken of het wel zinvol is om het met ze alle tegelijk te doen. De verkoper is vanaf 1 augustus beschikbaar dus tot die tijd kun je je wensen hier kwijt.

daarom.. dus als ik er 10 tegelijk bestel dan betaal je waarschijnlijk wel import...

RoOd":ik88zdai said:
Zeker te goedkoop om zelf te 3D printen ...

Dat is serieus goedkoop voor een 3D printje.
Als er trouwens eentje besteld word dan kan ik het model namaken en ze ook printen. Scheelt invoerrechten etc ;)

Ik heb Brien van arcadeplastics onze bestelling doorgegeven. Hij zal waarschijnlijk eind augustus de bestelling in behandeling nemen, hij heeft nu geen tijd vanwege een sterfgeval binnen zijn familie.

Top! Zorg ervoor dat hij < $80 value op zet en jij betaald met PayPal normaal (geen gift) met evt. 4% extra als hij dat vraagt.
Dan hebben we geen invoer kosten en wel verzekerd.

Nee, er is niets over want we moeten ze nog krijgen. 😉

Als je er eentje wil kan je er een van mij overnemen. Of we geven er een aan sombetzki kan hij ze kopiëren :mrgreen:

Back