What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Groove Coaster 3

Psykick

Loop Survivor
Een tijdje geleden kwam ik deze kast tegen op een event en dat was liefde op het eerste gezicht. Ik ben niet enorm van de Rhythm games, maar deze was anders. Het doet me enorm denken aan Rez, maar dan met unieke controls en een 55 inch verticaal scherm. De muziek en het geluid zijn natuurlijk übervet.

Wat zo vet aan deze game is dat het op elk niveau het gevoel geeft dat je het kan en de experience volledig meemaakt. Je maakt het nummer gewoon af en zit het ritje uit. Als je het ook nog eens op je eigen niveau goed kan wordt je pas echt getrakteerd op een trip. Je raakt soms echt in trance.

Ik ben dan ook enorm trots en blij ik ban de week deze extreem vette kast heb gehaald voor Retro Planet.

Ik kan er duizend dingen over zeggen, maar spelen is beleven. Tot snel guys!

 
DEXX, Eindelijk een echte game voor jou man.


Ik heb helemaal niks met die games, maar dat enorme scherm ziet er wel heel bruut uit
Ben benieuwd
 
Dit is niet helemaal Johan's ding denk ik. Het is toch echt wel iets heel anders dan een Keyboardmania of Jubeat. Ander genre, maar wel ultragaaf.

Oh, en zie die Cageman in de video gewoon even een 'no miss' run maken zeg! Wauw! :mrgreen: :mrgreen:
 
Deze game is niet normaal inderdaad. Ik ben ook totaal geen rhythm game speler maar GC3 is echt een complete ervaring.

In een vorige levering heb ik een trilplaat van Groove Coaster over gehouden waar je op moet staan en de bass door je heen voelt trillen. Bot-ontkalking excelerator zeg maar
 
Jinxz":x0r0ofbl said:
Deze game is niet normaal inderdaad. Ik ben ook totaal geen rhythm game speler maar GC3 is echt een complete ervaring.

In een vorige levering heb ik een trilplaat van Groove Coaster over gehouden waar je op moet staan en de bass door je heen voelt trillen. Bot-ontkalking excelerator zeg maar

Ja, die trilplaat is nog eens een extra ervaring, tè bizar!
 
Psykick":2s9o4dt3 said:
Jinxz":2s9o4dt3 said:
Deze game is niet normaal inderdaad. Ik ben ook totaal geen rhythm game speler maar GC3 is echt een complete ervaring.

In een vorige levering heb ik een trilplaat van Groove Coaster over gehouden waar je op moet staan en de bass door je heen voelt trillen. Bot-ontkalking excelerator zeg maar

Ja, die trilplaat is nog eens een extra ervaring, tè bizar!
Niet nodig joh. Die kast kan zo nakend hard worden gezet dat je hartritme gewoon wel mee móét gaan met de muziek :mrgreen:. Hij overstemde gisteren zelfs de Rambo én In The Groove; zelfs als je naast de Rambo ging staan.. Die 10 meter van de Groove Coaster staat. Hahaha
 
Cageman":fya0mvfg said:
Dit is niet helemaal Johan's ding denk ik. ...

Een tijd geleden zag ik deze machine te koop in Frankrijk (misschien heeft Psykick deze wel gekocht) en ik had toen Johan direct getipt maar inderdaad vond hij het niet iets voor hem :-)
 
Cageman":nd5cy59p said:
Oh, en zie die Cageman in de video gewoon even een 'no miss' run maken zeg! Wauw! :mrgreen: :mrgreen:

En hoe lang heeft de Cageman hierop geoefend voor dit lukte. :P :P
 
groo1306":27552vre said:
Cageman":27552vre said:
Oh, en zie die Cageman in de video gewoon even een 'no miss' run maken zeg! Wauw! :mrgreen: :mrgreen:

En hoe lang heeft de Cageman hierop geoefend voor dit lukte. :P :P
Helemaal niet zo lang eigenlijk!
 
Konden er helaas niet bij zijn deze x. Vrijdag pas thuis gekomen van een weekje vakantie en het was Le Mans 24h :)
 
Da Dude said:
DEXX, Eindelijk een echte game voor jou man.


Ik heb helemaal niks met die games, maar dat enorme scherm ziet er wel heel bruut uit
Ben benieuwd[/quote


klopt, heb em hier in een Arcade gespeeld (Arcade) en BAM.. gelijk een song op level 7 gedaan, spel is best te doen :) met headphones al helemaal :D
 
Cageman":3cufwpha said:
Dit is niet helemaal Johan's ding denk ik. Het is toch echt wel iets heel anders dan een Keyboardmania of Jubeat. Ander genre, maar wel ultragaaf.

Oh, en zie die Cageman in de video gewoon even een 'no miss' run maken zeg! Wauw! :mrgreen: :mrgreen:

ahum? :shock: dus wel :P Hasan had een video waarbij hij vroeg wie em kan temmen... :) game is leuk, voor een non konami music game
 
Als rhythm game gek is dit een leuk konami alternatief :p
Nee maar echt, de game is leuk ookal is het soms een beetje erg heftig (in effecten).
In Londen hadden ze een base-plate (trillende plaat onder je voeten), helaas heb ik die in Nederland nog niet gezien.
Een game die je op lange termijn misschien wel zat word maar als je er een tegenkomt zeker spelen!
 
behy":bhjjrmkt said:
In Londen hadden ze een base-plate (trillende plaat onder je voeten), helaas heb ik die in Nederland nog niet gezien.

Klopt, die staat bij Las Vegas Soho, die heb ik ze toentertijd geleverd. Gelukkig heb ik er nog eentje achtergehouden ;) Misschien wel om tzt te reproduceren :)
 
Back
Top