joeks
TATE Mode Pilot
Thanks Jinxz! 
Hoe gaat het met jouw printer? Draait het al? Echt mooi spul he.
Dacht eigenlijk dat jij jaren geleden al een grootformaat printer had, zag wel eens een snijplotter volgens mij op een foto van jou.
Hoe gaat het met jouw printer? Draait het al? Echt mooi spul he.
Dacht eigenlijk dat jij jaren geleden al een grootformaat printer had, zag wel eens een snijplotter volgens mij op een foto van jou.
Jinxz":1jm212rq said:netjes man!