What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gratis vervoer naar het nozomi game center op 29 juni

Marcosan30

Shmup Veteran
Joined
Apr 28, 2012
Messages
1,254
Reaction score
0
Location
Steenwijk (Nederland)
He nozomileden,

Mijn plan is om 29 juni voor het eerst het befaamde nozomi game center te bezoeken om alle
'Eye-Candy' te aanschouwen. Het lijkt me gezellig om samen te rijden!!

Ik woon zelf in Steenwijk (wat in de kop van Overijssel ligt) en heb een lease-auto.
Woon je in Groningen, Overijssel, Drenthe of Friesland en wil je ook graag een keer kijken
In het gamecenter laat het even weten dan kun je met mij meerijden (taxiservice Sanders gratis)

Bel me maar even: 0615861387
Groet Marco

P.s: ik kon zelf moeilijk het carpoolforum vinden (en dacht mogelijk anderen ook)
En maak even misbruik van het feit dat er meer mensen op het buy en sell topic kijken :D
Ken als dit niet oké is ga ik er zondermeer mee akkoord dat je dit topic verwijderd
 
Helemaal goed dat je erbij bent en initiatief toont om andere Nozoms mee te late karren!
 
Back
Top