What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gratis hardware op te halen.

Status
Not open for further replies.

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Joined
Sep 18, 2005
Messages
617
Reaction score
0
IMG_0012_zps1e21d736.jpg

Op te halen Dvd speler, 2 harddisk recorders (analoog input) en zo'n humax recorder van ziggo.
harddisken zitten er nog in dus alleen daarvoor kun je al scoren.
Dat witte ding is een belkin KVM switch op macmini formaat.....

IMG_0013_zps80a83bc2.jpg
Xbox 1, omgebouwd, zit al mame op en neogeo emu.

IMG_0009_zpsa1e444c8.jpg
Dell Tower PC. Effe cleanen en mame erop en je kunt er weer wat mee denk ik dan.

hoe sneller hoe beter dat het weg is....ben flink aan het cleanen en als iemand het nog een extra leven
kan geven zou ik fijn vinden. Mocht je toch wat terug willen doen.....ik kan nog wel wat pushbuttons gebruiken
of een sanwa jowstick....voor een projectje..., maar even goede vrienden hoor ....ik ben al blij als deze hardware
nog gebruikt kan worden.
 
Oh ja, ik kreeg net een PM binnen...ik woon in Nieuwegein vlakbij Utrecht.
was vergeten mijn woonplaats te vermelden.... bij deze.
 
Eigenlijk wel belang bij de Xbox 1 maar woon niet in de buurt :(
Iemand die hem op kan halen / mee naar NGC volgende keer?
 
Zemmik, ik kom alles wel halen. Laten wij binnenkort weer eens afspreken :D
 
Er zijn verschillende PM´s binnengekomen, hou jullie op de hoogte over de status.
 
volgende week ga ik verlost worden door polderarcade en sphere van deze spullen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top