What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gratis: Final Fantasy VIII Rinoa Bandai Action Figure

cthulhu

Bullet Dodger
Ik heb laatst een Final Fantasy VIII Rinoa Heartilly Bandai Action Figure uit 1999 gekregen en heb geen idee wat ik ermee moet (past niet bij de rest van m'n poppetjes)...weggooien vind ik best zonde.
Dus voor de liefhebber doe ik deze weg tegen verzendkosten (€ 5,75 via DHL of € 6,95 via PostNL)...of gewoon afhalen in Dordrecht kan natuurlijk ook.

DSC_6426.jpg
 
Deze is toch van Final fantasy 8. Anders lijkt ze er erg veel op. Ben je aan het opruimen? :mrgreen: Zonde om weg te gooien.
 
groo1306":2msifw2i said:
Deze is toch van Final fantasy 8. Anders lijkt ze er erg veel op. Ben je aan het opruimen? :mrgreen: Zonde om weg te gooien.

Urghh! Ja dat klopt, ze komt uit FFVIII...typefoutje...nu veranderd.

Ben niet echt aan het opruimen, maar ik heb laats wat gekocht van iemand op AO en die had dit figuurtje in de doos gedaan als bonus. Ligt nu een tikkeltje in de weg en aangezien ik er ook niets mee ga doen, geef ik hem/ haar gratis weg.
 
Ik ben een enorme fan van de Final Fantasy reeks. Op zich ben ik geen verzamelaar van dit soort merchandise, maar als er zich niemand meld offer ik me graag op.
 
groo1306":3grcofyz said:
Mocht je er mee blijven zitten, dan hou ik me aanbevolen.

Wat mij betreft kan je het figuurtje krijgen als je die graag wilt...je woont ook in Dordt, dus kost het je praktisch niets.
 
Als Machello hem graag wilt hebben vind ik het ook prima hoor. Ik heb het figuurtje ook al, maar met een andere wapen.
 
Ik zoek nog een leuk anime figuur voor op de plank in mijn gamehok
Maar geen FF fan. Dus daarom niet gereageerd.

Wel tof van je dat je gewoon deze gratis aanbiedt hier. Goed bezig!!!
 
Wat Da Dude zegt... erg tof :) !!

Heb heel wat games en consoles maar nog niet van dit soort merchandise. Leuke toevoeging voor in mijn retro hoekje. Rinoa komt op mijn B&O MX7000 te staan. Kan ze mooi mijn collectie in de gaten houden ;).
 
waiwainl":2glt353p said:

Zoals belooft hierbij een Foto van Rinoa op haar nieuwe plekje. Op de achtergrond een gedeelte van mn collectie. De consoles enz zitten allemaal nog in doos na de verhuizing, shame on me :) ! Deze ga ik nog wel een keer een mooi plekje geven maar voor nu mag Rinoa op deze selectie passen.

9402820302211Rinoa.JPG
 
Back
Top