Een PC met een echte ArcadeVGA (15khz output, geen PCI kaart) die ik in 2003 gebruikte voor m'n eerste Woodie.
Ik doe er al jaren niets mee. Batterij van het moederboard is waarschijnlijk leeg.
Staat Mamewah als front-end op, met waarschijnlijk MAME.
Ik heb ook nog een J-Pac ergens liggen om het 15 DSUB signaal + PS/2 keyboard aan te sluiten op JAMMA edge. Als ik hem vinden kan, krijg je die erbij.
Gratis af te halen in Utrecht.
Ik doe er al jaren niets mee. Batterij van het moederboard is waarschijnlijk leeg.
Staat Mamewah als front-end op, met waarschijnlijk MAME.
Ik heb ook nog een J-Pac ergens liggen om het 15 DSUB signaal + PS/2 keyboard aan te sluiten op JAMMA edge. Als ik hem vinden kan, krijg je die erbij.
Gratis af te halen in Utrecht.