Ratson":2eqv38ox said:Omega 3 schijnt goed te zijn voor adhders als mezelf, mmmh.
Farian303":14fpld6u said:Ben nog op zoek naar een toffe marquee voor een naomi Universal, bij voorkeur van een shmup. Zolang het niet van een sportgame is...
Mocht er nog wat tussen zitten dan heb ik zeker interesse. Begin me namelijk behoorlijk te ergeren aan de virtua tennis marquee die er nu opzit![]()
Beatmaster-P":3un7sbsf said:classic, kleine woordspeling, groot plezier 8)