What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige video's topic

Had 'm ook gezien ergens. Geniaal. Die reacties van die lui "Xbox sign out... OH SHIT... XBOX STOP LISTENING!"

Marcosan30":ui4upkoq said:
Vind vooral die reactie van die dame leuk, die direct moet lachen om wat er aan de hand is :D
Klinkt trouwens ook wel als een hottie. Maarja je weet hoe dat gaat met vrouwen... Je denkt een mooie chick te herkennen aan de stem en dan zit een mooi exemplaar als deze aan de andere kant van de lijn:
70708-fat_gamer_girl.jpg

Geen probleem hoor, er zijn altijd gasten die dit soort dames liefde willen geven.
Als dit het geval is gaat ze gewoon naar Anton :mrgreen: :mrgreen: hij geeft haar de tijd van haar leven!!

Jinxz":d9yhxdg6 said:
Had 'm ook gezien ergens. Geniaal. Die reacties van die lui "Xbox sign out... OH SHIT... XBOX STOP LISTENING!"

Ik had hem op AO gezien in het Xbox one topic.

Marcosan30":25qvsw4m said:
Geen probleem hoor, er zijn altijd gasten die dit soort dames liefde willen geven.
Als dit het geval is gaat ze gewoon naar Anton :mrgreen: :mrgreen: hij geeft haar de tijd van haar leven!!

Vind k een beetje lullig hoe je nu doet.

*slaat afbeelding op in BBW folder voor eenzame dagen*

Hahaha WTF, ik heb nog wel een beschuitje over voor de dames van de NOS. Hidden talents, I likey! :D

glijend de boezem in. Ik geef mij op hahahaha.

Maarre wij hebben waardelozere shows zoals rtl boulefart, met een stel jojo's die elkaar in het nieuws houden, omdat ze anders vergeten worden. En in die kliek kom je niet zomaar tussen, en dan nog gorgie of jersy shore....wtf.

We hebben tegenwoordig een heel kanaal vol crap. TLC: http://www.tlc.com/tv-shows

Over 1000 jaar noemen ze dit the Stupid age ;-)

Da Dude":lq6zlmfl said:
glijend de boezem in. Ik geef mij op hahahaha.

Maarre wij hebben waardelozere shows zoals rtl boulefart, met een stel jojo's die elkaar in het nieuws houden, omdat ze anders vergeten worden. En in die kliek kom je niet zomaar tussen, en dan nog gorgie of jersy shore....wtf.

We hebben tegenwoordig een heel kanaal vol crap. TLC: http://www.tlc.com/tv-shows

Over 1000 jaar noemen ze dit the Stupid age ;-)

Dan gaan we deze kant op:

Back