What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige video's topic

flay":3cfgd6iz said:
Ps: Mario 64 is uitgekomen in 1996 dus als deze jongen iedere avond een uurtje
heeft gespeeld heeft hij +- 5840 uren geoefend. Dan weet je toch al eens hoe je moet springen 😉

Gezien de leeftijd van die dude moet ie in '96 al een gamepad in de placenta hebben gehad ;)

Ik heb dringend een 2 player panel nodig :-)

Ik wil iemand met twee handen x-men 6 player zien uitspelen zonder een leven te verliezen! Alleen dan ben je pas stoer 8)

Nou, als je uberhaupt een 2 player game in je eentje kan spelen geeft dat voornamelijk aan dat je echt helemaal geen vrienden hebt.

Niet zozeer grappig, maar kwam op TV een oude clip van Dido tegen. Ze loopt vanaf 01:56 in de clip in een arcade rond. Spot de cabs :-)

Heel indrukwekkend om te zien, maar tegelijkertijd ook echt een waste of time!
Is dit een gevangenis of zo? Wat doe je dan voor de rest nog met je leven hahaha! Anyway wel impressive en tof om naar te kijken.

Ach ja je moet wat he :) Ik zou zelf helemaal knetter worden als ik dat moest maken.

Mooi om te zien, maar dit is meer een waste of time dan die Mario 64 dude die mario 64 in no time uitspeelde.

Dat is vreemd, zo vind ik spooksteden e.d. ook altijd wat creepies hebben.
Wel indrukwekkend dat de natuur de boel weer overneemd

Lijkt me vet om daar zo rond te lopen. Bizar gezicht.

Recente video van Takenobu Mitsuyoshi, de man die de muziek en vocals heeft gedaan voor Daytona USA. Geen impersonator. Yes. This is the One.

wat.een.baas.

Haha, die gozer heeft wel een stem zeg. Not bad, not bad at all, wel hilarisch dit subtitles ook. "Daytona!!!! (Come on)" :D

Niet grappig, wel nice vond ik zelf. Gisteren getest met het opnemen van gameplay footage met DSLR.
Per toeval een nieuwe highscore voor mezelf gehaald. Aantal flinke fuckups in stage 4, maar bizar bullets gedodged bij de stage 5 boss... Al met al best tevreden. Als ik stage 4 had gehaald zoals het hoort (alle pods slopen en met 3 smart bombs de boss killen) had ik verder kunnen komen. Jammer dan.

Ooit komt die 1cc wel ;)

Back