What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige video's topic

DLX":3akz4our said:
Jep skills :P

Jep, no life. Noem me maar een ouwe lul, maar de tijd die deze jongen in de game heeft gestoken om dit soort skills op te bouwen had hij ook kunnen besteden aan andere dingen. Echt doodzonde van je tijd; hoe graag ik ook altijd heb gegamed toen ik nog jonger was: dit soort speedruns doen gaat wel echt ver..
 
Dit gaat mij ook tever. Vind het wel leuk om te zien. dedication ten top.

Al keek ik met een vriendje toen ik klein was op de C64 wel hoe vaak we het spel COMMANDO uitspeelde met 1 leven. Was echt een wedstrijd tussen ons.
nu krijg ik het geen 1 keer voor elkaar met 1 leven. wordt ik dan ook oud?
 
Cageman":jkzow531 said:
DLX":jkzow531 said:
Jep skills :P

Jep, no life. Noem me maar een ouwe lul, maar de tijd die deze jongen in de game heeft gestoken om dit soort skills op te bouwen had hij ook kunnen besteden aan andere dingen. Echt doodzonde van je tijd; hoe graag ik ook altijd heb gegamed toen ik nog jonger was: dit soort speedruns doen gaat wel echt ver..

True. Ik vergelijk ook wel eens iemands "uren toewijding" met werkbare uren. Als iemand normaal 1500-2000 uren loondienst is en je ziet freaks 4000 -5000 uur in een game stoppen .... Wtf. Weer 100k verspilt
 
Nja als je er gelukkig van wordt, is het alle tijd die je er in hebt gestoken het waard. Better gelukkig en arm dan rijk en niet gelukkig :)
 
Ja, maar de kans dat je gelukkig bent als je rijk bent is groter dan wanneer je arm bent. Rijk en gelukkig is the way to go.
 
Nou rijk zijn maakt het wel gemakkelijker om materieel gelukkiger te zijn mits je daar behoefte aan hebt. Tuurlijk vind ik zoveel tijd stoppen in zo'n spel ook dom maar het is maar wat je voldoening geeft. Je zou, als je gelukkiger werd als je rijk was beter alleen maar werken ipv games en cabs sparen en spelen want dat is dan verspilde tijd. Maar als je zo rijk bent dat je alles gewoon kan kopen, raak je volgens mij heel snel uitgekeken op alles. (En dan krijg je rijke mensen die rare dingen gaan doen om voldoening te krijgen)
 
Ik ben niet rijk en ik doe ook rare dingen om voldoening te krijgen :P

Toch vind ik het persoonlijk machtig mooi wat die jongen doet... los staand dat het wellicht een freak is :)
 
Jinxz":1lx3r168 said:
Cageman":1lx3r168 said:
DLX":1lx3r168 said:
Jep skills :P

Jep, no life. Noem me maar een ouwe lul, maar de tijd die deze jongen in de game heeft gestoken om dit soort skills op te bouwen had hij ook kunnen besteden aan andere dingen. Echt doodzonde van je tijd; hoe graag ik ook altijd heb gegamed toen ik nog jonger was: dit soort speedruns doen gaat wel echt ver..

True. Ik vergelijk ook wel eens iemands "uren toewijding" met werkbare uren. Als iemand normaal 1500-2000 uren loondienst is en je ziet freaks 4000 -5000 uur in een game stoppen .... Wtf. Weer 100k verspilt

Ik had deze reacties eigenlijk niet verwacht omdat de meeste van ons ook een hobby hebben waarvan je de zin in twijfel kan trekken (Rondjes rijden op de Nordschleife om maar iets te noemen :twisted:).

Ps: Mario 64 is uitgekomen in 1996 dus als deze jongen iedere avond een uurtje
heeft gespeeld heeft hij +- 5840 uren geoefend. Dan weet je toch al eens hoe je moet springen 😉
 
Back
Top