What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige video's topic

Dit is wat we nou eigenlijk doen op N-G.com, enjoy :D
Gelieve helemaal uit te kijken voor het beste resultaat.
Dit filmpje was de aanleiding om video's te gaan maken, http://www.youtube.com/watch?v=-hmHC38A ... r_embedded
die knakker in de eerste link zit bijna te huilen voor wat de een of andere dwaas hem in zijn chatroom heeft aangedaan. In de link van N-G.com laten we een compilatie zien van hoe het ook kan.
http://www.neo-geo.com/forums/showpost. ... tcount=466
We hebben er veel plezier aan beleeft zonder iemand te beledigen voor de verandering. Degene waar in het eerste filmpje over geklaagd word heeft ook op neogeo geprobeerd mensen zwart te maken als scammers zonder bewijs, vervolgens wil hij de internet badass gaan uithangen maar heeft het na een paar dagen in dat gekkenhuis toch maar opgegeven.
 
hahahahahahaahah

en heb ik deze ooit laten zien ?


zo verdwenen de woodies nou in the states ;P

Street fighter twee zelfs in de fik, wees gewaarschuwd! :twisted:
 
Ik zag geen neogeo dus voor mij persoonlijk geen verlies hier :D
En ach ook al is hij een geweldige skater, persoonlijk vond ik Tony Hawk altijd een beetje een lul. Dat is zojuist bewezen.
Al zou ik er persoonlijk graag aan bij dragen alle royal video en andere gelijkwaardige crap de wereld uit te helpen. Dedicated/candy or bust.
 
ja qualiteit is niet zo netjes maar als tony aan het boksen is zie je wel een big red.

DIt is de beste skate vid, meesterlijke scenes en tony is wel cool net als ze 900.

ik vind het wel cool, zat te denken om die van mij ook in de fik te steken, maar volgend weekend staan ze bij apenkooi party :)
 
Nou als ze me beloven dat ze tony in die big red douwen voor dat ze hem aansteken :twisted:
Just kidding, heb zeker geen hekel aan de man, is ten slotte nog steeds de man die het skaten naar de naxt level heeft geholpen. Ik had gewoon meer met de streetstyle skaters. En misschien ligt het aan mij maar ik vind de big red cabs wel aardig maar niet zo geweldig als dat die amerikanen ze vinden.
Ik ben dol op de mijne maar verder heb ik niet zoveel met wood op een paar na.
Ik zal eerst nog even de hele video bekijken en zal waarschijnlijk wel terugkomen op mijn eerdere oordeel.
 
Geen idee waar ik hem onder moest plempen dus dan maar hier. Nee ik heb m niet gemaakt :)


Edit (cageman): Hier past de post het beste ;-)
 
Niet echt grappig, meer epic! Een remake in HD van het Gradius 2 intro van de PC Engine. Impressive, to say the least ;-)



Ter referentie, het originele intro:

 
Back
Top