What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige plaatjes topic

http://www.tickld.com/x/this-is-why-you ... ust-people

Waarom post ik dit berichtje nog een keer? Nou naast dat ik vreselijk moest lachen om het aanvankelijk bericht van hasan, staat er onder deze gewijzigde foto's een brief van een ouder aan een leraar welke ik vreselijk fascinerend vindt om meerdere redenen:
1. Ik ben dol op breinbrekers en ik moest goed kijken om het probleem te kunnen zien. Ik schat het intellect op het forum hoog in, dus dat is al vermakelijk ( Eddy mocht je er echt niet uitkomen mag je me pm'en
2. Ik vind de reacties/comments nog interessanter, want je ziet dat sommige er niet uitkomen terwijl anderen de nadruk leggen op hele andere zaken. Ik vind de miscommunicatie vreselijk grappig (ja voor wie het nog niet wist ik ben van beroep psycholoog)

Desondanks hoop ik dat jullie het ook leuk vinden :D

Marcosan30":27cgdpwp said:
Desondanks hoop ik dat jullie het ook leuk vinden :D
Eén van de reacties: "This is making me scared for when my daughter starts school."

Hahaha!

Da Dude":1zdj6zyx said:

Mooi man!. Misschien moet ik eens kijken of m'n snijplotter hierin kan helpen. Dan zou ik een dergelijk gebakje in een uurtje kunnen maken ;)
Mooi om te zien dat er weer opbouwende comments bij staan: 'your hands look girly' :D

mincraft.png

Mijn kids zijn al aan het sparen voor als deze met een container van Jinxz of Rklok meekomt hahahaha

10153099_746222028751597_1195699237355183104_n.jpg

Fijne Pasen

Back