What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige plaatjes topic

S913

Combo Keeper
We kennen waarschijnlijk allemaal wel de topics, misschien dat er hier ook mensen in de HK van GoT kunnen komen, maar vond daar toch wel wat geinige (enigszins gerelateerde) ploatsies:

Om te starten, speciaal voor Drifter:
20090220.jpg

Heee.. ik ben ondertussen wel gewend aan verliezen met streetfighter... :lol: Bovendien speel ik het spel voornamelijk voor Chun Li's special move:

palpad_chun_li_45_03_tga_jpgcopy.jpg

Om daarna weer snel de bootleg puzzle bobble te spelen... :lol:

matrix ping pong
zijn nog meerdere matrix filmpies!

Deze met SS fatalities!

Ratson":gemxd8gf said:
weet niet of ik deze all een x eerder heb gepost(stond ook op n-g.com)
erg grappig

sorry maar sorry sorry dit is echt TE GOED...wtf heh ik heb het doorgestuurt naar de hele contact list :)

RoOd":372hms2l said:
Ratson":372hms2l said:
weet niet of ik deze all een x eerder heb gepost(stond ook op n-g.com)
erg grappig

sorry maar sorry sorry dit is echt TE GOED...wtf heh ik heb het doorgestuurt naar de hele contact list :)

Bwahaahahaaaa!!! Echt een giller!

iemand op n-g.com had het daar gedaan en dacht dat het wel leuk zou zijn om hier effe te posten :lol:

Candy cabinet graveyard:
Graveyard.jpg

Zou daar graag eens tussen willen neuzen.

Zo moet het dus niet! :evil:
Painted.jpg

Cageman":3hmrwrf9 said:
Deze is ook wel geinig gedaan:

tb-neogeominiarcadecab.jpg
Bij Excellent verkopen ze die ook, helaas minder mooi maar dat valt te veranderen.
Wel leuk een mini arcade.

Back