What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige plaatjes topic

Snap ik kerel. Ik wordt er altijd er rustig van gezien ik normaliter erg druk in de kop ben.
Dus die paar weken, hang ik het helemaal vol, met foute lampjes, knipperende leds etc. Mooi man

gedeelte wel. Ik heb meer om op te hangen, maar het werd echt elk jaar gekker.

Het zijn nu al +15 snoeren, en dan nog de crap er in. 2 collega's deden vroeger mee.
Al hun crap erbij, op 1 kamer. echt apnormaal. Er waren zelfs discussies over tijdens Raadsvergaderingen en ook bij de B&W vergaderingen. (Burgemeester en Wethouder vergaderingen).
Onze Secretaris en Burgemeester vonden het prachtig. Niet de lampjes, maar dat we ons zo thuisvoelde om de hele tent in de avonduren vol te hangen. mooie tijd. Nu zit ik niet meer bij hun, en zij hangen het niet meer op.

Alles op de lichtswitch en 1 stekkerblok. Nice

4RCykOR.jpg

HAHA ;)
Had ooit een ding met een chick die, tot mijn schrik, 1 lang haar op d'r tepel had :vomit:
Ik noemde haar 1x rapunzel en de rest is geschiedenis.

hahahaha. Nu snap ik je lange haar.

Lezen met Belgisch accent:
Overdag is hij een hele normale jongen, Maar 's avonds gaat hij als Sandra naar de lokale dancing, om met de olijke popkes te dansennnnnn
Dit is het verhaal van Ratson...........Welkom bij Jambers
Jambers.jpg

Back