A
Anonymous
Guest
hoe krijg ik dat op een ps2 voor elkaar? Ik heb de ps2 via component op een lcd tv aangesloten en ik gebruik de tool gs mode selector om de ps2 te forceren naar 480p 60hz. Dat lukt ook, want na het rebooten vanuit gs mode selector geeft de tv ook aan dat de ps2 in 480p staat. Vervolgems start ik via freemcboot de game op en al snel verschijnt het konami logo. Daarna gaat het scherm echter op zwart, ofwel de game blijft steken bij de intro video.
Ik heb het geprobeerd met zowel de us versie als de eu versie van de game, met steeds hetzelfde resultaat. Overigens speelt de game in 480i wel normaal. En andere games, zoals metal slug 3 spelen wel in 480p mode (geforceerd via gs mode selector).
Ik weet dat Gradius V in 480p is te spelen, maar mij lukt het niet. Ik heb ook de video uit de ISO gesneden, maar bij het afspelen krijg ik hetzelfde resultaat: een zwart scherm na het konami logo. En de tool force480p (patchen van de ISO) levert ook niets op. Iemand een tip?
Ik heb het geprobeerd met zowel de us versie als de eu versie van de game, met steeds hetzelfde resultaat. Overigens speelt de game in 480i wel normaal. En andere games, zoals metal slug 3 spelen wel in 480p mode (geforceerd via gs mode selector).
Ik weet dat Gradius V in 480p is te spelen, maar mij lukt het niet. Ik heb ook de video uit de ISO gesneden, maar bij het afspelen krijg ik hetzelfde resultaat: een zwart scherm na het konami logo. En de tool force480p (patchen van de ISO) levert ook niets op. Iemand een tip?