What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Goede webshop voor condensators?

PascalP

Shmup Veteran
Normaal als ik wat caps nodig heb haal ik ze bij de lokale electronica boer, maar deze heeft vaak niet alles op voorraad of maar een beperkt aantal van dezelfde capaciteit.

Waar bestellen jullie je caps? En vooral in iets grotere hoeveelheden?
Ben van plan om een aantal PCB’s te recappen dus heb wel enkele tientallen nodig ;)

check ook console5.com
Hier hebben ze veel complete cap kits voor je consoles, cartridges, arcade monitors, etc.

Lihinian":esxdzu1g said:
check ook console5.com
Hier hebben ze veel complete cap kits voor je consoles, cartridges, arcade monitors, etc.

klopt echter is het aanbod zeer beperkt (alleen NeoGeo MVS voor arcade pcbs bijvoorbeeld), verder geven hun ook niet aan welke caps te gebruiken, 85 of 105 graden etc. ;)

Inmiddels al flink aan het rondneuzen geweest bij RS en dit is stukken goedkoper dan conrad dus denk dat ik daar maar eens een berg caps ga bestellen :twisted:

RS components is inderdaad een betere optie voor losse componenten.
Console5 is handig wanneer je (zoals ik) heel je console collectie wil gaan recappen :D

Kleine aantallen via dickbest.nl altijd besteld vroeger. Geen idee of dat de beste optie voor je is.
Heeft ook nog meer onderdelen.

thanks Asure, site ziet er prima uit, prijzen ook dik in orde voor geringe aantallen :)
Sommige caps zijn zelfs goedkopen dan bij RS als ik kijk voor vergelijkbare!

Back