What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gisteren bij Ronnie geweest :D

Ratson

Bullet Dodger
En heb deze opgehaald, niet de aero, meer foto's volgen.Ben er iig erg blij mee en het scherm(pje) is echt geweldig scherp en geen enkel spoor van burn in of wat dan ook.
DSC01836.jpg
 
Wat een geinig ding! Is het een sit-down of een stand-up voor kleine mensen? 😉 Kan dit op de foto namelijk niet goed zien. Gefeliciteerd in ieder geval.
 
Ik vond het eerlijk gezegd een aardig lelijk ding toen ik hem bij Ronnie zag :) Van de andere kant heb je voor de helft van de prijs wel een soort van neo19 achtige cab, met een aardig goed scherm.

Was die kap niet beschadigd trouwens, en is dat te fixen?
 
De kap is wat beschadigd maar dat is te maken.
En we gaan toch niet negatief doen hé, over het scherm, aardig goed?
Pfffft, het scherm is fantastisch 😉
Het is wel waar hij was voordeliger dan een neo 19 maar die kan ik zo wie zo niet betalen.
Ik denk dat het scherm iets van 16"bedraagt.

@goatboy, Het is een iets hogere dan de aero, dus een upright voor kleine mensen of een sitdown voor iets grotere mensen :D
 
Ratson":3t21ingf said:
@goatboy, Het is een iets hogere dan de aero, dus een upright voor kleine mensen:D

ambo_vanvelzen.jpg


van Velzen: Upright my ass! Aaaargh!
 
Spaceballs is simply awesome!! That guy isn't Lord Helmet from spaceballs tho. It's Roel van Velzen Hollands 'biggest' talent. :twisted:
 
Goed gedaan, ook. Ziet er echt bizar uit... was het eigenlijk een foto van van Velzen aan de piano? Geroteerd?

Briljant :-)
 
goatboy":39z3dv8a said:
Ratson":39z3dv8a said:
@goatboy, Het is een iets hogere dan de aero, dus een upright voor kleine mensen:D

ambo_vanvelzen.jpg


van Velzen: Upright my ass! Aaaargh!

Whahaha, die fotoshop is echt briljant Henk dank je wel.
Erg goed gedaan moet ik zeggen,lol
 
Hahaha vette shit die kast en van Velzen die meegelift is :lol: Veel plezier ermee Ratson, maar dat gaat wel lukken bij jullie!!
 
Dankjewel Hasan en idd dat gaat zeker wel lukken. Op het moment zit Gokujo Parodius er in.
Zal zsm meer pics posten.
 
ruderudie":24eur0bi said:
3 cabs nu of moest de goede ouwe houten MVS cab het plaats maken voor de 2 nieuwkomers?
3 cabs nu, de gouwe ouwe houten neo heeft zijn eigen kamertje van 2,10m x 1,25m. En als er een cab weg moet dan zullen die 2 andere eerder gaan dan
de neo. De Neo die ik heb is de enige die ik heb gezien zonder memory card slot. Het hoort ook zo want de cpo is net iets anders.Bij alle andere zit er een gele pijl waar memory card insert opstaat.
Bij mij zi5t die er niet, waarschijnlijk een van de latere toen de onderdelen op waren, lol.
Hier een kort video'tje van de mini gameroom.
http://s454.photobucket.com/albums/qq27 ... V01840.mp4
 
geinig cabje. Welk merk en type monitor en chassis zit er in?
 
ckong":1lmbajs8 said:
geinig cabje. Welk merk en type monitor en chassis zit er in?

Daar moet ik nog achter zien te komen, letterlijk eigenlijk.

edit: Er zit een sticker op de monitor met deze tekst: Toshiba A43JAN90X( W )
DSC01853.jpg
 
Nice ... pump up the power en je hebt je eigen x-ray bodyscanner in huis volgens die sticker :mrgreen:

Maar leuk ding, gratz Ratson
 
Toshiba tubes zijn inderdaad van hoge kwaliteit. Daar mag je erg blij mee zijn dude! 8)
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Ratson, beetje opknappen en het ziet er weer gelikt uit :)
 
Back
Top