een goede dag luitjes
ik wil zelf een arcade kast gaan bouwen maar loop nog tegen een paar kleinig heden aan.woont er toevallig een zelfbouwer in de gemeente moerdijk waar ik lang kan komen voor wat informatie,is soms makkelijker om te zeggen en te zien om dingen duidelijk te maken en voor de uitleg natuurlijk.
stuur mij anders even een pm.
alvast bedankt
gr maus
ik wil zelf een arcade kast gaan bouwen maar loop nog tegen een paar kleinig heden aan.woont er toevallig een zelfbouwer in de gemeente moerdijk waar ik lang kan komen voor wat informatie,is soms makkelijker om te zeggen en te zien om dingen duidelijk te maken en voor de uitleg natuurlijk.
stuur mij anders even een pm.
alvast bedankt
gr maus