Abc123":1iddezi2 said:Zoek je de Xbox zelf?
Ik ga binnenkort een facepalm-smiley toevoegen aan het forumR2-2D":1iddezi2 said:Ik wil mijn Xbox aansluiten op mijn 15khz Egret 2.
Niet goed gelezen. :mrgreen:Cageman":1lpzykuf said:Abc123":1lpzykuf said:Zoek je de Xbox zelf?Ik ga binnenkort een facepalm-smiley toevoegen aan het forumR2-2D":1lpzykuf said:Ik wil mijn Xbox aansluiten op mijn 15khz Egret 2.![]()
Cageman":3c0b0n44 said:Ik ga binnenkort een facepalm-smiley toevoegen aan het forum![]()