What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] VHS speler

PascalP

Shmup Veteran
Joined
May 6, 2015
Messages
1,249
Reaction score
0
Location
Venray
Aantal jaren geleden alles weggedaan met opruimen, nu weer op zoek naar een deftige VHS speler met scart, composiet of svideo uitgang.

Iemand nog wat op zolder liggen waar ie vanaf moet?
 
Ja dat is een goeie, van de week maar eens checken!

Is omdat ik mijn Star Wars video’s op mijn CRT wil kijken + nog die Street Fighter Manga film, dus ik heb alle tapes die ik nodig heb ;)
 
Ik had toendertijd voor mijn Atomiswave games vhs hoezen nodig. En toen moest ik 1 euro voor 10 videos betalen.
Daarom. Ik heb nog een Cradle of Filth videoband liggen. Kon het niet over mijn hart verkrijgen om die weg te doen.
En opnames van Dynamo en Aardschok van headbangersball (waar ik geweest was).
Keertje omzetten ofzo. Kan mijn schoonvader is vragen. Je brengt me op ideeen :-)
 
Inmiddels een mooi Sony spelertje gescoord, nu nog ff een verloopkabeltje van scart naar composiet scoren en gaan :D
 
wel na kijken de band weer terugspoelen he!! anders 2.50 boete in een potje :-)
 
ZeMMiK":2pztd13o said:
wel na kijken de band weer terugspoelen he!! anders 2.50 boete in een potje :-)

Dure videotheek had je, was bij ons vroeger HFL 1,-
 
Back
Top