What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Spinner voor Control Panel

MarsMan

Combo Keeper
Heeft iemand nog een spinner liggen?

Is voor een vriend van mij, gaat om het spelen van spellen als Arkanoid etc.

Zijn wel verkrijgbaar via Arcadeshop.de maar nog best wel prijzig helaas.

Alvast bedankt.
 
MarsMan":3csh1nag said:
Heeft iemand nog een spinner liggen?

Is voor een vriend van mij, gaat om het spelen van spellen als Arkanoid etc.

Zijn wel verkrijgbaar via Arcadeshop.de maar nog best wel prijzig helaas.

Alvast bedankt.

Ik meen dat Henk (goatboy) deze te koop had een tijdje terug, maar ik weet niet of deze al weg zijn (kon ook zo snel zijn te koop topic even niet vinden).
 
jiggymf":1iv2w1ov said:
MarsMan":1iv2w1ov said:
Heeft iemand nog een spinner liggen?

Is voor een vriend van mij, gaat om het spelen van spellen als Arkanoid etc.

Zijn wel verkrijgbaar via Arcadeshop.de maar nog best wel prijzig helaas.

Alvast bedankt.

Ik meen dat Henk (goatboy) deze te koop had een tijdje terug, maar ik weet niet of deze al weg zijn (kon ook zo snel zijn te koop topic even niet vinden).

Klopt, Was officiëel Taito/Sega shaped spinner panel. Best wel zeldzaam en is daarom ook verkocht voor €180
 
Back
Top