What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

gezocht Sega aero table

zpeakabonk

Candy Cab Regular
Joined
Apr 30, 2011
Messages
292
Reaction score
0
hallo

ik zoek een sega aero table

ik weet dat het waarschijnlijk tevergeefs is maar ik probeer het toch
ook eventueel info van iemand die hem verkoopt

bedankt michael
 
ronnie at rklok punt nl

als hij (hij zit hier ook op t forum als rklok) het niet heeft kan hij je allicht verder helpen (geloof niet dat er namelijk veel zijn in nederland)
 
Naar wij weten zijn er geloof ik 3 in NL. Ronnie heeft ze dacht ik nu niet staan.. maar er komen tegenwoordig regelmatig containers binnen.

PS. Heb email adres ronnie even aangepast om spambots niet teveel voer te geven ;-)
 
hoi

ik had ronnie al een keer gevraagd vorig jaar maar geen succes

ik zal hem nog een mailtje sturen je weet maar nooit

heb zelf een sega naomi en een sega cocktail cab uit 79 en ik zou graag een aero erbij willen hebben

greetz
 
Ronnie heeft wel andere mooie dingen staan , waarom zou je het slechts bij die 3 houden :mrgreen:
 
omdat ik ook nog 14 flipperkasten heb staan en een pooltafel :D :D :D
 
zpeakabonk":2yrsnx9z said:
omdat ik ook nog 14 flipperkasten heb staan en een pooltafel :D :D :D

pics or it didn't happen :mrgreen:
 
zpeakabonk":2e3gr2a4 said:
omdat ik ook nog 14 flipperkasten heb staan en een pooltafel :D :D :D

:shock: Woon je in een kasteeltje of zo?
 
Die van mij onlangs verkocht, ook via Nozomi te koop aangeboden...Verder inderdaad schaars...
 
goatboy":8aese15e said:
zpeakabonk":8aese15e said:
omdat ik ook nog 14 flipperkasten heb staan en een pooltafel :D :D :D

:shock: Woon je in een kasteeltje of zo?


:D :D :D nee maar heb een kleine gameroom en een vriendin met veel geduld

mijn naomi past precies onder mijn trap dus dat was gemakkelijk en de sega staat in de laagste stand als salon tafel

voor de rest staan her en der de flipperkasten, ik wou eigenlijk naar 6 flipperkasten terug heb er nu nog 14 waren er vorig jaar 45

maar die stonden dan niet allemaal speelbereid en dan ook nog bij vrienden in de garage dus dat was ook kloten

dus een paar arcades en een paar flipperkasten is wel genoeg

als ik er achter kom om foto's te posten stuur ik wel eens wat
 
behoorlijk ja

de kinderen vinden het wel tof al die rommel

dan nog de nodige consoles

nes , snes , master system, megadrive en cd , nec pc engine en duo ,atari , ps2 ,xbox 360 ,dreamcast,
 
vooral de kids ze slaan elkaars hoofd in om met het spel te spelen waar de een of andere mee speelt
en er staat volgens mij toch genoeg!
 
Hadden we al niet gezegd dat er maar een stuk of 3 in Nederland zijn? Zeldzame dingen op het moment..
 
Voor zover ik weet zijn er 2 in Nederland , alle twee Nozomi-leden.
 
Back
Top