What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht : Playstation 2

Psykick

Loop Survivor
Zoals de titel zegt ben ik dus op zoek naar een PS2. Mag zonder kabels en controllers zijn en geen games. Moet wel Europees zijn en maakt niet uit of ie dik of dun als ie het maar goed doet, sleutelwoord is GOEDKOOP ;)

Ben al voorzien van 2 Dreamcasts ondertussen, super! Dank gaat uit naar Almighty voor een GRATIS :shock: exemplaar en van Ratson voor een errug zacht prijsje. Altijd nodig straks met al die cabs hehe 8) ;)
 
Heb wel een dreamcast(pal maar is regio vrij gemaakt of hoe dat ook heet als je een bootdisc moet gebruiken)Ik heb de kabels en een controller mocht je ze toch willen.Doe maar een voorstel,ik heb hem niet nodig want ik heb nog een amerikaanse dreamcast(zie foto)

sd2.jpg
 
Offtopic:

@Ratson; hoe ben je eigenlijk gekomen aan die demopod? Toch niet laten opsturen vanuit Amerika? ;)
 
Gameholic":3q09puwn said:
Offtopic:

@Ratson; hoe ben je eigenlijk gekomen aan die demopod? Toch niet laten opsturen vanuit Amerika? ;)

LOL,nee hoor ik ben wel gek maar niet zo gek evengoed was ie duur zat: €200,- inclusief 5 spellen en stepdownconverter heb ik ervoor betaald via Marktplaats.
 
Psykick,

Heb hier een dc liggen en mag je gratis hebben (hij zit wel onder de krassen en is niet de mooiste meer.)
Het is een NTSC model en kreeg deze toen bij m'n dc jamma kit.
Hij werkt nog wel.

Bij interesse wil ik wel ff een foto posten,

Marc.
 
almighty":2c7rpss1 said:
Psykick,

Heb hier een dc liggen en mag je gratis hebben (hij zit wel onder de krassen en is niet de mooiste meer.)
Het is een NTSC model en kreeg deze toen bij m'n dc jamma kit.
Hij werkt nog wel.

Bij interesse wil ik wel ff een foto posten,

Marc.

LOL veel goedkoper dan dit kan haast niet ;)
 
Klopt, maar wil geen gezeur dat ik straks alleen maar profiteer van zijn handige tips.😉
Kan ik toch iets terug doen op deze manier :)
 
Nou ik ben niet zo blij met de krassen en kijk wel ff verder, NOT hehe

Nou super Marc ik heb hier toch een case die ik kan overzetten, ik zal je wel ff mijn adres pm'en. 😉
 
Btw Marc als je een psu nodig hebt voor dat Mame board heb ik die nog wel liggen en kan ik je zo opsturen, hoef je niet via Xenepp te doen ;)
 
Psykick":3ayvwgby said:
Btw Marc als je een psu nodig hebt voor dat Mame board heb ik die nog wel liggen en kan ik je zo opsturen, hoef je niet via Xenepp te doen ;)
thx Hassan,

Nu maar hopen op een nieuwe actie...
 
Back
Top