What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: PC Engine Console DUO of met losse CDROM

Status
Not open for further replies.
Vraag even aan Baki, volgens mij heeft hij er nog een te koop.
 
Nope helaas niet meer, is al enkele maanden geleden verkocht. Heb nog wel games in de aanbieding ;)
 
Ik heb er 1 te koop, kale PC Engine met één controller en een aftermarket power supply. Geen doos aanwezig, wel een RGB mod. stuur maar PM als je interesse hebt.
 
stevuns":gr597z4a said:
Zoals de titel hierboven zegt :)


De titel zegt het toch niet helemaal goed, volgens mij. :-)

Je bedoelt kennelijk een PC engine met CD, ofwel een PC Engine DUO of PC Engine met los CD-Rom system. Dan kun je beter de titel aanpassen.
 
stevuns":frj3pj83 said:
Ha Ckong
Mijn replies blijven op outbox staan.. :)

Ik heb je berichten gelezen en beantwoord. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top