What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GEZOCHT: Passport adapter voor N64

Michaelm

Regular Player
Hallo allemaal,

Ik zoek zoiets als een passport adapter voor de N64 om PAL spellen op een NTSC N64 te kunnen spelen.
Heeft iemand toevallig nog zoiets liggen wat weg mag ?
 
Die van Nedgame is precies verkeerd om.
Die van amazon zou het wel doen maar is zo lelijk zonder behuizing :(

Ik heb al een everdrive maar die is pal en ik wil me een N64 kopen met rgb mod en die zijn het goedkoopste in NTSC.
 
Zover ik weet is de Everdrive niet region-locked [Build-in UltraCIC II lockout chip. Supports both PAL and NTSC systems. Can play protected games, which used CIC-6105], maar goed ik ga off-topic. succes
 
Hmm, misschien moet ik eerst maar die omgebouwde N64 bestellen en kijken of die everdrive zo past.
Thanks voor je hulp in ieder geval !
 
Zeker niet off topic Sjors, dat is precies het antwoord wat Michael zocht. Je kunt de Everdrive gewoon gebruiken met een PAL en NTSC console, zie ook dit stukje op de website van Krikzz:

"Build-in UltraCIC II lockout chip. Supports both PAL and NTSC systems. Can play protected games, which used CIC-6105"
 
Die regel eronder was nog interessanter in dit geval.
-Custom multi region shell. Cartridge fits in any console

Maar ik heb ook nog een paar originele PAL cartridges, waaronder 2 Zelda's, dus daarvoor zoek ik nog steeds zo'n adapter mocht iemand iets hebben.

Voor wat betreft mijn everdrive ben ik wel gerustgesteld dat ie gewoon gaat werken.
 
Hou er wel rekening mee dat de PAL games in 50hz draaien en NTSC in 60hz.
Denk zodoende ook dat het niet lekker gaat werken om PAL games op een NTSC console te spelen
 
Een Hongkong region N64 speelt alle regio's af. Ik heb de mijne met release bij Dimension Plus (of Futurezone) besteld en die was regiovrij 60hz :D Das wel al echt lang geleden zeg...tering.
 
Back
Top