What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht Pachislo

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Gezocht Pachislo voor een leuke prijs ;) Liefst in het noorden van het land.
 
Ja, stel je even voor ;-)

Wat zoek je voor iets? Er zitten wel pachislo's in deze community, maar niet heel veel. Dragonfly heeft er altijd staan, niet goedkoop, maar met garantie, aangepast voor 220v en met tokens.
 
Ik heb er ook eentje, een Sega Sonic Pachislo. Stond twee weken geleden op MP, maar helaas geen reactie. Wellicht gooi ik hem er deze week weer op, samen met een Star Wars Darth Vader Pachinko.
Stuur maar een PM als je eventueel interesse in de Sega Sonic hebt.
 
Die dingen zijn alleen leuk als decoratie, het spelletje wordt op een gegeven moment zoooo eentonig en voorspelbaar, echt geen reet aan! Excuse my French ;)
 
Dat is persoonlijk, denk ik. Ik heb een Gradius pachislo waar ik toch wel echt van geniet. Puur Japans, lekker over the top. En mijn zoon vindt het ook prachtig.

En het ook nog toffe decoratie :)
 
Alles is een kwestie van persoonlijke voorkeur Arjan en kinderen vinden het idd helemaal te gek, maar ik deed hem op een gegeven moment weg omdat ze ook buiten achter gokkasten een spelletje wilde doen en ik ze dat toen niet uitgelegd kreeg hehe

Blijft cker hele mooie decoratie, vooral sommige kasten zien er echt geweldig uit.
 
Psykick":28p987i9 said:
maar ik deed hem op een gegeven moment weg omdat ze ook buiten achter gokkasten een spelletje wilde doen
You got a point there :-)
 
Psykick":3p7zcz9q said:
Alles is een kwestie van persoonlijke voorkeur Arjan en kinderen vinden het idd helemaal te gek, maar ik deed hem op een gegeven moment weg omdat ze ook buiten achter gokkasten een spelletje wilde doen en ik ze dat toen niet uitgelegd kreeg hehe

Blijft cker hele mooie decoratie, vooral sommige kasten zien er echt geweldig uit.

Moest lachen om je kids, exact same problem here.. :)
 
Back
Top