What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] oude pc meuk

Ik krijg eindelijk een T5720 binnen. 2 stuks zelfs.
Maar kan iemand mij op de goeie weg helpen hoe ik die kan installeren?
 
Ik heb hier een oude atx voeding die voor niks weg mag. Geen idee of ik iemand überhaupt een plezier mee doe :p
KcplARsT_t.jpg
2r6cWbtX_t.jpg
 
Ik heb nu mijn set werkend. Een T5720 met Dos 6.22 en win 98 Second edition. Werk prima met een extra USB als 2e harde schijf.
Mijn T5730 met Windows XP SP2 draait ook wat oudere games. Maar is niet echt nodig gezien veel XP spul aardig draait op Windows 11.

Ik heb nog 2 HP 520's met LAkka draaien. 1 voor console en de ander met arcade games. Maar mogen weg mocht er intresse zijn. Roms moet je zelf regelen.

Ik denk van de 5 die nu draaien (x2 t54720, 1x 5730, en 2 520's), ik 1 T5720 houd, en de rest weg doe. Die staan stof te happen.
 
Back
Top