What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] Nintendo 8-Bit Powerpad (hardware alleen)

doc81

Combo Keeper
Beste allen,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een goed werkende, redelijk uitziende nintendo 8-bit powerpad.
Op ebay heb ik wel een paar gezien, maar de verzendkosten vliegendaar de pan uit en vaak zijn ze niet getest of is niet goed te zien hoe de kwaliteit is.

Wie zou mij hierbij kunnen helpen?

powerpad.jpg

Thanks alvast :mrgreen:

Gr.

Doc81 (shanno)

Zijn volgens mij vrij zeldzaam, maar ik heb ze wel eens gezien bij retrogamefreak.nl (dacht ik...)

Binnenkort is er de Bonamibeurs in Apeldoorn. Als ze er 1 hebben laat ik het je weten. PM me even een 06 nummer. Als ik ga, kan ik je meteen bellen mocht ik er 1 tegenkomen.

Da Dude":17h2e6uw said:
Binnenkort is er de Bonamibeurs in Apeldoorn. Als ze er 1 hebben laat ik het je weten. PM me even een 06 nummer. Als ik ga, kan ik je meteen bellen mocht ik er 1 tegenkomen.

Goed bezig Robin! :)

Thanks man, doe ook de groeten aan batman ;-) heheheh sorry slechte grap. Ik pm mn 06 ff naar je. Als het jou zou lukken ben jij the "man"!!!!

Ik heb van Marcel niks meer gehoord (zelf ook niet meer aan gedacht hem te mailen sorrie :oops: ), maar anders mail hem even: http://www.gamewebwinkel.nl/

Hij had nog een mat liggen, maar welke???? Geef even aan dat ik je doorstuurde naar hem, dan weet hij over welke mat we het hebben.

Thanks robin ik heb marcel gemailt.
Check dit ook:
Brengt wel de goede oude tijd terug ;-ppp

jeetje man, ding kost geen drol. ik dacht dat ze zeldzaam waren. Ga je schamen en gewoon 1 kopen hahahaha

Verzendkosten zijn voor mij een dooddoener.
Ik betaal meer voor verzenden dan dat ding zelf.
En straks werkt het niet goed, dan zit ik met een afgerachte versie.
Maar ik zal nogmaals ebay een kans geven.
Thanks voor de links guys!!!

Zeker doen!
Steeds dit topic terug zien komen kost onderhand meer geld...

Wie niet waagt, komt ook niet verder :)

Back