Frenzified
Player One
Geachte Nozomi-leden.
Ik ben van mening dat een Naomi cabinet in combinatie met een netboot set the way to go is voor mij om weer te starten. dus ik ben op zoek naar:
-Een nette candy met een horizontale monitor, een 2l12b control panel, een compleet naomi (1 of 2) board en een NET dimm.
Kan iemand mij opweg helpen? Ik zou mogelijk de cab zelf kunnen vervoeren.
Als iemand tips of een mening heeft hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Frank.
Ik ben van mening dat een Naomi cabinet in combinatie met een netboot set the way to go is voor mij om weer te starten. dus ik ben op zoek naar:
-Een nette candy met een horizontale monitor, een 2l12b control panel, een compleet naomi (1 of 2) board en een NET dimm.
Kan iemand mij opweg helpen? Ik zou mogelijk de cab zelf kunnen vervoeren.
Als iemand tips of een mening heeft hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Frank.