What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: muntsleuf dopje voor New Astro city

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Aangezien het plastic muntsleuf dopje dat op de bovenkant van mijn controlepnaneel is geschroefd nogal lelijk is (stukjes eraf en een lelijke sigaret smelt plek) ben ik op zoek naar een vervangend exemplaar. Mag verkleurd zijn, maar niet beschadigd.

@ Almighty - ik weet dat er op ebay regelmatig een fransman adverteert met repro art voor candy cabs en heb ook wel eens astro sideart bij hem voorbij zien komen. op het moment heeft hij niets uitstaan, maar ik denk dat er op het Arcadeotaku forum wel iemand is die zijn adres nog heeft...ik niet meer nl.

@ Pat7o:
Ik weet wie je bedoelt maar deze heeft momenteel niks op ebay staan.
Mischien op vakantie ofzo en wacht het nog wel even af.
Toch alvast bedankt.

Nee helaas geen sideart idd, mocht iemand die vinden aub even melden. Ik heb waarschijnlijk ook wel interesse.

pooyan":2yfki0a4 said:
Aangezien het plastic muntsleuf dopje dat op de bovenkant van mijn controlepnaneel is geschroefd nogal lelijk is (stukjes eraf en een lelijke sigaret smelt plek) ben ik op zoek naar een vervangend exemplaar. Mag verkleurd zijn, maar niet beschadigd.

Zojuist uitgevonden dat Excellentcom ze verkoopt voor USD 0,95 p/s.

Heb er twee gekocht bij excellent.com. Zijn van verchroomd metaal en staat erg cool op panel.

Topic kan dus dicht.

Back