What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Major Title

Jazeker!

Ik heb een bootleg op de kop getikt en de game heeft een warm plekje in mijn hart gekregen. Net zoals Galuda, Progear, Blazing Star en Mushihimesama Futari.

Maar het origineel is mij te duur. De R-Type bootleg mag overigens weg, als iemand me maar aan een Major Title helpt :)

Misschien daarna maar eens kijken of Nemesis / Gradius ook inderdaad zo leuk is als altijd beweerd wordt. Ik had R-Type altijd afgedaan als 'net iets te oud'.
 
R-Type is mijn favoriete shmup. Wat een heerlijke game is dat. Ik heb de originele R-Type I en II PCB's; die blijven bij me tot ik onder de zoden lig ;)

Nemesis/Gradius staat op positie 2 in mijn lijst :)
 
Back
Top