What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: leuke mvs en pcb titels.

Xp43

Credit Feeder
Joined
Nov 3, 2015
Messages
31
Reaction score
0
Location
Westerland NH
Ik zoek voor de mvs de titels shock troopers, metal slag 3 en spinmasters.
Voor een pcb met jamma aansluiting zoek ik en 2 player teenage mutant
Ninja turtles. Misschien weten jullie nog andere titels die leuk zijn met
2 spelers, en dat mijn kleine jongen ook gewoon kan spelen.
 
Voor jonge kinderen is Astérix echt een heel erg leuk spel en die is meestal ook niet echt heel erg duur. Puzzle Bobble en Bubble Bobble (welke versies dan ook) kan ik ook wel aanraden voor kinderen.
 
Als je turtles leuk vindt, is the simpsons ook echt een aanrader!

Edit: Sunsetriders

Of zijn die niet voor mvs ... :-)
 
cthulhu":skc9uahd said:
Voor jonge kinderen is Astérix echt een heel erg leuk spel en die is meestal ook niet echt heel erg duur. Puzzle Bobble en Bubble Bobble (welke versies dan ook) kan ik ook wel aanraden voor kinderen.

Asterix is ook leuk voor een oudere kind zoals ik. :mrgreen:
 
Ik vind Astérix ook echt een geweldig spel...ik speel hem nog regelmatig sinds ik hem een tijdje geleden heb gekocht. Ik vind de strips en tekenfilms ook nog steeds leuk.
 
Ja Asterix en Obelix vind ie geweldig en ik ook uiteraard. Hij ligt al helemaal in een deuk met de tekenfilms.
Had voor de dreamcast een beats of rage variant gedownload die was al leuk. Heeft iemand van jullie nog
Iets in de verkoop, of ruilen vind ik ook prima. En voor mensen met een dreamcast volgarr the Viking is gratis te
Downloaden voor de dreamcast. Een gaaf retro hack & slash platform spel.
 
Ik heb volgens mij nog een extra Asterix liggen. Als dat zo is mag hij voor €75,- weg. Ik laat het nog wel even weten ;)
 
Ik heb waarschijnlijk wel een metal slug 3 en shocktroopers 1 voor je
 
Shock troopers was al geregeld, maar die metal slug 3 daar heb ik zeker interesse voor.
Is volgens vele ook de leukste uit de serie.
 
Het is even druk, maar ik probeer zsm even te kijken of ik hem nog heb en wat ik nog meer dubbel heb evt.
 
Super. Baal alleen een beetje, mijn crt monitor zei doe het maar lekker zelf.
Ik ga morgen nog wat proberen en anders breng ik hem even weg. Hebben
Een handige kerel in het dorp wonen. Mvs moederbord doet het gewoon nog
Gelukkig. Begon net een beetje handig te worden in alpha mission 2.
Ik ben benieuwd wat je allemaal nog hebt.
 
Ik heb mijn dubbele opgetrommeld en heb de volgende voor je. Ik heb er snel wat prijzen bij gezocht, want ik was nog niet echt met verkoop bezig. Dus mocht het volledig de plank mis slaan dan hoor ik het wel 😉

art of fighting 15
puzzle de pon 35
metal slug (bootleg prima werkend) 20
metal slug 2 40
metal slug 3 75
king of fighters '94 25
king of fighters '96 30
soccer brawl 20
super sidekicks 2 20
puzzle bobble 20
 
Bericht blijft in de outbox hangen. Maar die metal slug3 en 1 en dan nog
puzzle de pon ben ik zeker in geïnteresseerd.
 
Volgens mij is het bericht dan wel verstuurd. Deze verdwijnt pas als de ontvanger de mail geopend/gelezen heeft (denk ik). Heb het me ook al eens afgevraagd :)
 
Back
Top