What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Lege kast / Woodie of candy

ChapDDR

Moderator
Staff member
Joined
Aug 30, 2012
Messages
952
Reaction score
0
Location
Utrecht
Hey,

Ik ben op zoek naar een lege arcade cab waar ik een pc met monitor in wil gaan zetten. Het liefste met een 6 button layout en mijn voorkeur gaat naar een kleine/smalle cab voor 2 personen maar mag ook de average cab size zijn. ( Als het iets afwijkt van die eisen maar simpel aan te passen is, is het ook oke :) )
Ik weet niet hoeveel mensen hier zoiets te koop hebben staan dus als ik specifieker moet zijn moet je het maar even melden.

Greetz,

Cas
 
Hey, op Marktplaats staat er 1 voor 50 euro.

p.s. stel je even voor bij off topic.
 
Oke, dan ga ik dat nu even doen.

En die sega megatech had ik ook al gevonden maar hij is denk ik wat te groot om naar boven te krijgen. En daarnaast vind ik hem niet echt mooi maar als nog bedankt voor de moeite :)

Ik wijzig de topic naam even omdat candy's ook interessant zijn.
 
Pm RKLOK even.
Misschien heeft hij nog een lege candy cab.
Let wel, dat de schermen 29 inch zijn.
 
Back
Top