What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Latch voor coin box door NAC

Status
Not open for further replies.

Sp33dFr34k

1CC Aspirant
Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar de latch (die met een knik) voor de coinbox door van mijn NAC.

NAC. Als iemand er een heeft of weet waar ik er een kan vinden hoor ik het graag.

Zou om deze moeten gaan:

Astrolock_zps8945444c.jpg

Thanks Jinxz, maar die zijn allemaal straight, ik moet dus een gebogen versie hebben. Smallcab heeft ze niet op de website staan, alleen van die standaard locks met latch, of denk je dat het zin heeft om ze effe te mailen daarvoor?

Gewoon doen, smalcab reageerd snel. arcadeshop heb ik gemailt met wat vragen, nooit andwoord gehad, maar anderen hebben goeie ervaringen met ze.

Als je een bankschroefje hebt, of misschien je buurman, en een tang, dan kun je die knik zelf ook makkelijk in een rechte latch maken. Heb ik ook al een paar keer gedaan.

ckong":389zndwu said:
Als je een bankschroefje hebt, of misschien je buurman, en een tang, dan kun je die knik zelf ook makkelijk in een rechte latch maken. Heb ik ook al een paar keer gedaan.

^ dit

Okee, ik email ze ff. En anders zal ik het eens met de bankschroef proberen :)

Had wel gedacht dat er makkelijker aan te komen was, zo'n simpel ding...

Uiteindelijk ergens een latch gekocht. Moest degene hebben met 9mm offset for some reason. Cam hole wat uitgevijld et voila :)

Status
Not open for further replies.
Back