What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

gezocht! JVS to JAMMA Konami/Namco

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
That's a hard one to find. Anders kun je altijd een ghetto cable bestellen van FrancoB via AO. Kost wat maar dan heb je ook wat!

Laat me weten als ik je kan helpen!

Franco maakt momenteel geen jvs/jamma kabels meer. Sterker nog, hij is met al zijn kabels gestopt omdat hij niks anders meer deed in zijn vrije tijd dan kabels maken voor anderen...

Stond nog wel 1tje te koop op AO van neo-arcadia voor € 119,- als ik me niet vergis

Trailblazer":1p2mhb1t said:
That's a hard one to find. Anders kun je altijd een ghetto cable bestellen van FrancoB via AO. Kost wat maar dan heb je ook wat!

Laat me weten als ik je kan helpen!
Yep, vrij lastig te krijgen dat ding.. boehoe.. dank je voor het aanbod!

studentzki":28qpmfsn said:
Franco maakt momenteel geen jvs/jamma kabels meer. Sterker nog, hij is met al zijn kabels gestopt omdat hij niks anders meer deed in zijn vrije tijd dan kabels maken voor anderen...

Stond nog wel 1tje te koop op AO van neo-arcadia voor € 119,- als ik me niet vergis

Ow goede tip, ik ga meteen ff kijken.. cheers!

Had arcadeflipperfreak laatst niet aangegeven eraan te kunnen komen?

Cageman":1kfddh27 said:
Had arcadeflipperfreak laatst niet aangegeven eraan te kunnen komen?

Hey Arjan, nou hij had een contact die misschien aan zo'n ding kon komen, met de nadruk op misschien.. dus ik zoek rustig door :)

Back