What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

gezocht japanse neo geo AES spellen

maartenkoster

Button Masher
zijn er mensen die aes spellen te koop aanbieden het liefst wachten voor als ik extra bezuinigd heb voor vakantie en 2 persoons bank en ik weet niet zeker of de bonami beurs in apeldoorn deze in japans ook heeft
 
Ik heb nog een mooie 2 persoons bank staan en vliegtickets naar de zon. Bij interesse stuur even een pm.
 
nee dat bedoel ik niet :shock: dat regelen mijn ouders maar de waarheid is heeft er iemand een stel japanse aes spellen voor mij om te bewaren zodat ik ze kan kopen of ik genoeg geld heb het lukt altijd op maart en april 2014 want dan ontmoet ik een spelcomputer beurs van bonami als deze te weinig aes games heeft dan ga ik het hier in deze forum om daar japanse ng aes spellen aan te schaffen
 
Ok, dus je verzoekt mensen eigenlijk games vast te houden die je dan misschien wilt overnemen maar het kan zijn dat het maart/april 2014 wordt tot je geld hebt omdat je eerst nog een bank moet kopen en lekker gaat knallen op Ibiza? Dit moet een flauwe grap zijn, ik gok beatmaster-p :). Jullie?
 
Ik vind het een hele normale vraag, als je zeker weet dat jenover wen half jaar je geld krijgt dan hou je dat toch vast :P
 
Jongens, Maarten Koster is een jongen met een 'rugzakje'. Hij bedoeld het goed, maar het komt soms wat anders over. Op YouTube kun je hem ook vinden. Zoek maar op Maarten Koster. Misschien handig om rekening mee te houden.
 
maartenkoster":iznuivbz said:
zijn er mensen die aes spellen te koop aanbieden het liefst wachten voor als ik extra bezuinigd heb voor vakantie en 2 persoons bank en ik weet niet zeker of de bonami beurs in apeldoorn deze in japans ook heeft

Goeie keus om AES te gaan spelen/verzamelen. Good luck!
 
Peet1979":25prql3f said:
Jongens, Maarten Koster is een jongen met een 'rugzakje'. Hij bedoeld het goed, maar het komt soms wat anders over. Op YouTube kun je hem ook vinden. Zoek maar op Maarten Koster. Misschien handig om rekening mee te houden.
Dank voor deze info.

Maarten, ik stel voor dat je tegen de tijd dat je geld hebt even een nieuwe post maakt. De meeste mensen hebben niet het geduld om een spel zo lang vast te houden. AES spellen zijn best duur, maar wel altijd in omloop. Eerst lekker sparen, dan bepalen welk spel je graag wil hebben, en dan vooral geduld hebben :D

Deal? :-)

Verder: welkom op Nozomi!
 
Peet1979":17rwo3p2 said:
Jongens, Maarten Koster is een jongen met een 'rugzakje'. Hij bedoeld het goed, maar het komt soms wat anders over. Op YouTube kun je hem ook vinden. Zoek maar op Maarten Koster. Misschien handig om rekening mee te houden.

ja inderdaad als ik vragen stelt komt het heel anders over jij weet wat ik bedoel nou ik zal alvast ff wachten als de 3 maanden gegaan en ik zie geen AES spellen neem contact met mijn familie om voor mijn rekening AES spellen voor mij aan te schaffen ik bedoel het goed ikzelf wil even tegen jullie dat ik vorm van autisme hebt en daarom gaan dingen voor mij heel anders over ja ik heb rugzakjes ben iemand die niet veel verdiend wegens mijn beperking maar wat ik je al eerder verteld nog 3 maand wachten en we zullen zien wat ik tegenkom van neo geo AES
 
Sorry dat ik het zeg...maar gebruik alsjeblieft leestekens en hoofdletters. Het is werkelijk niet te lezen.

On topic, AES is achterlijk duur geworden de afgelopen jaren en is werkelijk niet aan te raden als je weinig geld hebt. Persoonlijk zou ik sparen voor een goedkope maar goede Supergun en een MVS systeempje, MVS cartridges hebben misschien niet de allure van AES, maar ze kosten wel een fractie van wat de meeste AES spellen kosten. Ben zelf gestopt met het kopen van AES spellen en ben overgestapt naar MVS...bevalt mij prima en heb meer geld over om aan andere spellen te spenderen.
 
Hallo Maarten,

1. Zodra je geld hebt, kijk dan eerst even op de bonami beurs op 23 maart in Apeldoorn.
2. Mocht je daar bepaalde AES games niet kunnen vinden (Japanse regio), laat dan hier even weten
naar welke titels je op zoek bent.
3. Ik kijk of ik die games voor je heb of help je richting iemand die ze heeft voor je zodat je ze kunt kopen

Vriendelijke groet Marco :D
 
hoi Maarten

ik kom regelmatig game's tegen mocht ik AES tegen komen wil ik ze wel voor je apart leggen

groeten michael
 
Ik heb wel wat beginners AES games die je voor een mooi prijsje mag overnemen. Tussen de 20 en de 50 euro. Zoek je games in dat soort prijsklasse? Anders ga je al snel naar de 70-100 euro of ver daarboven.
 
mensen ik heb met mijn ouders overlegt over nieuwe spellen ik heb een goede deal besloten rondt eind januari moet het bestelt wie japanse neo geo AES games heeft compleet kan het via mijn ouders adres sturen als iemand japanse neo geo AES spellen heeft pm naar mij ik heb besloten dat ik er 3 spellen mag kopen zolang het maar niet boven de 200 gaat 1 game tussen 70 of 100 euro
 
volgens mij wil hij KOF 94 of 96 hebben, en ja AES games zijn rete duur :( ik heb het slim gedaan, heb gewoon een MVS2AES converter gekocht, werkt PERFECT!!, maar het ziet er niet uit... zo'n dikke MVS game op een converter :P
 
ik heb maar een titel heelaas maar dit zijn de spellen die ik graag wil hebben

galass fight
blazing star
king of fighters 95

meer moet ik er nog voor sparen

o ja king of fighters 94 kan ik ophalen via het spelcomputer beurs omdat magixbuttons aanwezig is
 
Hallo Maarten,

Galaxy fight (denk dat je dat bedoeld) en king of fighters 95 zijn wel beschikbaar binnen je huidige budget.
Ik heb ze wel voor je! Pm je de details wel even :D

Blazing star is zoals Anton ook al noemde een zeer zeldzame titel! Ben bang dat dit niet haalbaar is :D
 
Back
Top