Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Mijn zoon wil een Gamecube. Liefst een grijze of zwarte met 1 a 2 controllers. Hij wil mario Sunshine gaan spelen.
Ik zie setjes voor 35 euro liggen op beuzen, en was benieuwd of iemand hier wat had.
p.s. de 970 is verkocht.
Ja is wat lastig. Als ik het me goed herinner zit er al een grotere HD (weet even niet hoe groot) met coinops in. Die had ik toen via een andere xbox geprepped. Zal zsm ff kijken en je laten weten.