What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht GameCube en eerste Xbox

Status
Not open for further replies.

Da Dude

Nozomi Elite
Ik ben op zoek naar een gamecube voor een leuke prijs.
Mijn zoon wil er 1 hebben.

Iemand een leuk setje die hij weg doet?
Graag gewoon de EU versie.

Voor mezelf zoek ik een Xbox. De eerste. met hardware mod. Ik wil er arcadegames ed op zetten
 
iets specifieks waar je naar op zoek bent?
Kleur? Controllers? Games?

Heb wellicht wel wat spare spulletjes liggen, misschien kunnen we ook wel wat regelen als trade tegen die GTX970 ;)
 
Mijn zoon wil een Gamecube. Liefst een grijze of zwarte met 1 a 2 controllers. Hij wil mario Sunshine gaan spelen.
Ik zie setjes voor 35 euro liggen op beuzen, en was benieuwd of iemand hier wat had.
p.s. de 970 is verkocht.
 
Geen probleem, heb sowieso alleen de paarse cubes...
Staan genoeg sets op Marktplaats inderdaad voor een paar tientjes ;)
 
Jij iig bedankt. Mocht het niks worden, stuur ik je een pm.


Post aangepast voor een oude Xbox (de eerste)
lekker handig, nu ze de Xbox one hebben). Maar zoek dus die oude
 
Heb er op zolder geloof ik nog 1 (transparant) liggen. Moet hem ff opzoeken. Wel met een softmod of heb je liever een hardware mod?
 
NeTaXe said:
Heb er op zolder geloof ik nog 1 (transparant) liggen. Moet hem ff opzoeken. Wel met een softmod of heb je liever een hardware mod?
Ik ga er een andere HD in knikkeren als degene die er in zit te klein is. Maakt dat uit?
Of moet ik dan weer een softmod uitvoeren??
 
Ja is wat lastig. Als ik het me goed herinner zit er al een grotere HD (weet even niet hoe groot) met coinops in. Die had ik toen via een andere xbox geprepped. Zal zsm ff kijken en je laten weten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top