What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Framemeister, OSSC of een andere converter voor retro consoles op HD tv's

ChapDDR

Moderator
Staff member
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een converter om de output van retro consoles op een HD tv af te spelen, want zonder ziet het er vreselijk uit. Heeft iemand toevallig eentje liggen waar die van af wilt? :ugeek:

als ik mijn TV op game mode zet niet (of iig heb ik er geen last van). Ik heb hem overigens op Ali gekocht en niet bij amazon, maar hij ziet er hetzelfde uit.

Anunaki said:
als ik mijn TV op game mode zet niet (of iig heb ik er geen last van). Ik heb hem overigens op Ali gekocht en niet bij amazon, maar hij ziet er hetzelfde uit.

heb je misschien een linkje van het specifieke model ?

ik speel niet zo vaak retro consles op mijn TV beneden, maar ik heb eigenlijk nooi last van lag (als de TV in game mode staat)

Back